MEMNUNİYET ODAKLI NAKLİYAT HİZMETİ
MEMNUNİYET DEVAMLILIK GETİRİYOR
Memnuniyetlerden bahseden Furkan Kaymaz; “Uzun süredir bu sektörün içerisinde çalışmalarımıza devam ediyoruz. Hizmetlerimizden memnuniyet oranı yüksek oluyor. Memnuniyette devamlılığı getiriyor. Müşterilerimizin eşyalarına zarar gelmemesi için elimizden geleni yapıyoruz. Bu memnuniyet bizim için çok önem arz ediyor. Çünkü dilden reklam yapılması etkili oluyor. Sosyal medya ve internet üzerinden gelen yorumlar olumlu veya olumsuz olursa bu durumlar bizim sektörü birebir etkiliyor. Bizim firmamıza olumsuz yorum, yok denecek kadar az oluyor. Eğer bir müşteri olumsuz olursa bu diğer müşterileri de kaybetmemize yol açıyor. Memnuniyeti sağlamak için bu sebeple elimizden geleni yapıyoruz. Memnuniyet bizim işimizde en önemli unsurdur” dedi.
TAŞIMA ESNASINDA DİKKATLİ OLMAK ÖNEMLİ
Sektördeki önemli konular hakkında bilgi veren Kaymaz; “Sektörümüzde hassas ve dikkatli olunması gerekir. Eşyalara zarar gelmemesi önemlidir. Eşyaya zarar verme durumu maalesef çok fazla ve müşterilerde bu durumdan şikayetçi oluyor. Müşterilerimiz taşıma sonrası eşyalara zarar gelmemesi ve düzgün taşınması gibi durumlardan memnuniyet duyduklarını dile getiriyor” diye konuştu.
HER DAİM İŞİN BAŞINDAYIZ
Çalışmaların hep başında olduklarını söyleyen Kaymaz; “Taşıma işlemine sadece çalışanlarımızı göndermiyoruz. Kendimiz her daim işin başındayız. Müşteri ile sürekli iletişimdeyiz, bizim ilgimizde müşterileri memnun ediyor. Müşterilerimizin aklına takılan veya huzursuz olduğu konularda, bizim işin içinde olmamız anlaşmazlık olmamasını sağlıyor” ifadelerini kullandı.
İL DIŞINA DA TAŞIMALARIMIZ OLUYOR
Taşıma işlemlerinin sürecinden bahseden Kaymaz; “Taşıma işlemlerinde ilk olarak mobilyacımız gelip ürünleri söküyor. Sonrasında eşyaları sarıp, ambalaj yapıyorlar. Her eşyaya göre farklı bir ambalaj yapıyoruz. Özellikle kırılma olasılığı yüksek olan eşyaları özenle sarıyoruz. Taşımalarımız şehir dışına da oluyor” dedi.
MAĞDURİYETLERİ KALDIRMAK İSTERİZ
Hedeflerinden bahseden Kaymaz; “Geleceğe yönelik hedefimiz müşteri mağduriyetlerini ortadan kaldırmak. Müşteri ile anlaşma yapıp sonrasında eşyalarının çok olması gibi nedenlerle taşımama mağduriyetleri ortaya çıkartan firmalar var. Bunu sık sık duyduğumuz için ortadan kaldırmak istiyoruz” şeklinde sözlerini sonlandırdı. Nihal Kavak
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.