SEKTÖRÜNDE PROFESYONEL HİZMET YÜKSEK ORANLI MEMNUNİYET
2018 senesinde sektöre kurumsallık katmak amacı ile yola çıkarak Merve Tutar Güzellik Ve Estetik Merkezi İşletme Sahibi Merve Tutar; “Beş sene Alanya’da yaşadım ve bu işe orda merak saldım. Belli bir zaman sonrasında Konya’ya yerleştim. Bu işi profesyonel olarak yapmak istediğim için belgelerimi almaya başladım ve şuan merkezimde bulunan tüm işlemlerde uzmanlık aldım. Cilt sorunları, protez tırnak, kalıcı makyaj, lazer epilasyon, fibropen ve bir çok alanda uzmanlık aldım. Randevulu sistem ile diğer merkezlerde kalıcı kaş, microbladıng yapmaya başladım. Randevulara hep kızımla gidiyordum o zamanlarda henüz küçüktü, maalesef anlamıştım ki özel sektörde evli ve çocuklu birinin çalışması çok zor, böylelikle işyeri açma serüvenim başladı. Bir süre bu şekilde çalıştıktan sonra kendi salonumu açmaya karar verdim. Çünkü her zaman aile hayatı benim için en öndedir” dedi.
AMELİYATSIZ GÜZELLİĞE DAİR HERŞEYİ YAPIYORUZ
Merkezin kuruluş sürecinden bahseden Tutar; “Merkezimi kurarken öncelikle yer ve mekana çok özen gösterdim. Tamamen kurumsal bir firma tasarladım. Eşimin de desteğiyle harika bir yer inşa ettik. Birlikte her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşündük ve yaptık merkezime gelen tüm danışanlar kapıdan içeri adım attıkları an işlem yaptırsın ya da yaptırmasın tüm özel hizmetlerimizden yararlanabiliyorlar. Merkezimizi kısaca özetlemek gerekirse; dış mekanımızda salonumuza ait kafe tarzı oturma alanlarımız var. İstedikleri gibi zaman geçirip ücretsiz menüden faydalanıyorlar. Merkezimizdeki hizmetler; Lazer epilasyon, leke tedavileri, akne tedavisi, dermapen, hydrafacial cilt bakımları, ameliyatsız göz kapağı kaldırma, ameliyatsız yüz germe, bölgesel incelme, diyetisyen hizmeti, manikür pedikür, protez tırnak, kalıcı oje, kalıcı makyaj, microbladıng, ipek kirpik, kirpik lifting kaş tasarım, ameliyatsız güzelliğe dair ne varsa hizmet veriyoruz” ifadelerini kullandı.
MÜŞTERİ MEMNUNİYET ORANIMIZ YÜKSEK
Müşteri memnuniyetinin önceliği olduğunu ifade eden Tutar; “Benim için öncelik memnuniyettir çünkü en etkili reklam müşteri memnuniyetidir. Biz sistemle çalışıyoruz. Bu sistem memnuniyeti tüm şeffaflığı ile sunuyor. İnsanlara randevu saatlerinde hizmet bitiminde otomatik mesaj gidiyor ve bizi değerlendirip puan veriyorlar. Müşteri memnuniyet oranımız çok yüksektir. Eğer memnuniyetsizlik oluşursa hemen telafi etmeye gayret ediyoruz ve asla o olmazsa başkası gelir mantığıyla çalışmıyoruz o tek kişiyi bile özenle memnun etmeye çalışıyoruz” diye konuştu.
MERKEZİMLE SEKTÖRDEKİ AÇIKLARI KAPATTIM
Merkezinin sektördeki açıkları kapattığını dile getiren Tutar; “Merkez açmaya ilk karar verdiğimde Konya’da birçok salon olduğunu fark ettim. Fakat maalesef kurumsallıktan ve hizmet sunmaktan çok uzaklar oradaki açığı kapatmak istedim. Bakıldığında tüm salonlarda genel olarak aynı işlemler var ama benim merkezime gelen müşteri bizde gördüğü ilgiyi, güler yüzü, hijyeni ve hizmeti başka bir salonda göremez. Ayrıca sosyal medya adreslerimizde doğal paylaşımlar yapıyorum. Bu doğal paylaşımlarda danışanlarımız tarafından beğeniliyor ve gerçekliği gösteriyor. Kurumsallık, düzen, disiplin ve özverisi ile benim merkezim Konya’da ki tüm açıkları kapattı. Bunu ben söylemiyorum bizi tercih eden takip eden danışanlarım söylüyor o yüzden çok mutlu gururluyum” şeklinde sözlerini sonlandırdı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.