İşte bu araçlar tercih edildi
İkinci el online pazarda, bu yılın eylül ayında da en çok tercih edilen otomotiv markaları Volkswagen (VW) , Renault ve Ford oldu. INDICATA'nın ikinci el online pazar raporundan derlenen verilere göre, ekim ayında Türkiye ikinci el online binek ve hafif ticari araç pazarında toplam 207 bin 437 adet satış (ilandan tamamen kaldırılan araçlar satılmış kabul edildiğinde) gerçekleşti. Satışlarda geçen senenin ekim ayına göre yüzde 28, geçen aya göre ise yüzde 8 artış kaydedildi. Toplam ikinci el online satışlar içinde binek araçların payı yüzde 83, hafif ticari araçların payı da yüzde 17 seviyesinde belirlendi. Bu yılın ekim ayında ikinci el online binek ve hafif ticari araç pazarında, en çok tercih edilen otomotiv markası 27 bin 662 adet satışla Volkswagen oldu. Renault 24 bin 825 adetle ikinci ve Ford da 20 bin 259 adetle üçüncü sırada yer aldı. Ardından 19 bin 402 adetle bu yıl ilk kez en çok satılan 10 marka sıralamasına giren Fiat, 11 bin 907 adetle Opel, 11 bin 360 adetle Hyundai, 11 bin 52 adetle Peugeot, 10 bin 944 adetle BMW, 10 bin 12 adetle Mercedes-Benz ve 8 bin 186 adetle Toyota izledi. Söz konusu 10 markanın ekim satışları, ikinci el online araç pazarının yüzde 75'ini oluşturdu. Ayrıca satış adetlerini en çok arttıran marka yüzde 32 artışla Peugeot oldu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.