Opel Crossland'e yoğun talep var
Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin, "Şubat ayı itibarıyla Yeni Crossland'e talep tahminlerimizin çok üzerinde gerçekleşmeye devam ediyor. SUV momentumu bizi 2021 hedeflerimize taşıyacak itici güç olacak." dedi. Girgin, 2020 yılının sıra dışı bir dönem olduğunu, bu dönemde Opel olarak birçok yenilik ve başarıya birlikte imza attıklarını söyledi. Girgin, "Salgın gölgesinde hiçbir engel tanımadan yolumuza devam ettik. Değişen piyasa ve Pazar şartlarına çok hızlı adapte olduk. Dijitalleştik ve birlikte başardık. 2020 yılı sonuçlarına daha yakından bakmadan önce 2021 yılının en önemli gelişmesinde kısaca bahsetmek yerinde olacaktır." ifadelerini kullandı. Stellantis 14'ün üzerinde benzersiz markasıyla 2019 verilerine göre, dünya çapında tam 8,1 milyon adet satış hacmine ulaşan bir grup olduğunun altını çizen Girgin, Stellantis'in dünya çapındaki 400 bin çalışanıyla yıllık 5 milyar avrodan fazla sinerji yapmayı hedeflediğini belirtti.
Yeni Crossland Yeni Mokka ve Yeni Grandland ile SUV pazarında ilk 5 marka içerisinde olmayı hedefliyoruz. Şubat ayı itibarıyla Yeni Crossland'e talep tahminlerimizin çok üzerinde gerçekleşmeye devam ediyor. SUV momentumu bizi 2021 hedeflerimize taşıyacak itici güç olacak. 2021 yılında hep birlikte 5 bin 500 adet ticari araç satışı gerçekleştireceğiz. Geçen yılın uyguladığımız stratejilerin gerçek sonuçlarına 50 bin adet üzerinde satış yüzde 6,6 pazar payıyla 2021 yılında taçlandıracağız. Bu sayede marka sıralamasında 6. olarak tamamlamayı planlıyoruz. Lansman bombardımanımız ise haziran ayında yeni Mokka ve yılın son çeyreğinde yeni Grandland ile devam edecek."
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.