Konyaspor yönetiminden çifte sponsorluk planı. Seçenekler masada
Konyaspor’da yeni yönetim göreve başlar başlamaz kulübün ekonomik yapısını güçlendirmek adına sponsorluk çalışmalarına odaklandı. Özellikle 2025-2026 sezonu için isim ve göğüs sponsorluğu konusunda gözler, yönetimin alacağı karara çevrildi.
SEÇENEKLER MASADA, KARAR YENİ YÖNETİMDE
Geçtiğimiz iki sezonda hem isim hem de göğüs sponsorluğu için TÜMOSAN ile anlaşan Konyaspor’da yeni sezon öncesi bu iş birliğinin devam edip etmeyeceği belirsizliğini koruyor. Kulüp ile TÜMOSAN arasında 1 yıllık opsiyon bulunurken, yeni yönetimin bu opsiyonu kullanıp kullanmayacağı merak ediliyor. Öte yandan, farklı firmalarla da sponsorluk görüşmeleri devam ediyor.
YENİ SEZONDA FARKLI BİR SPONSOR GELEBİLİR
Konyaspor yönetimi, isim ve göğüs sponsorluğu için farklı şirketlerle temaslarını sürdürüyor. Bu sezon isim ve göğüs sponsorlarının farklı firmalar olabileceği de konuşulan ihtimaller arasında yer alıyor. Yönetimin alacağı kararın hem kulübün marka değerini artırması hem de ekonomik katkı sağlaması bekleniyor.
SPONSORLUK GELİRLERİ BÜYÜK ÖNEM TAŞIYOR
Maddi açıdan zorlu bir dönemden geçen yeşil-beyazlı kulüp, bu süreci mali disiplin ve sürdürülebilir ekonomi politikasıyla aşmayı planlıyor. Bu doğrultuda sponsorluk gelirleri, kulüp için hayati önem taşıyor. Geçtiğimiz sezon TÜMOSAN’dan 60 milyon TL gelir elde eden Konyaspor, toplamda 450 milyon TL’lik sponsorluk geliriyle Süper Lig'de en fazla sponsorluk geliri elde eden beşinci kulüp olmuştu.
CAMİANIN GÖZÜ YENİ SPONSORDA
Konyaspor camiası, 2025-2026 sezonunda takımın formasında hangi sponsor logosunun yer alacağını merakla bekliyor. Yeni yönetimin yürüttüğü görüşmeler sonucunda kısa süre içerisinde resmi bir açıklama yapılması bekleniyor.
Kaynak:Abdulğani ÇİFTÇİ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.