KONYA HABER
Konya
Açık
25°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
40,9587 %0,61
47,9564 %0,68
4.382,69 % -0,02
Ara
BBN Haber Bilim ve Teknoloji Google'dan yeni özellik: Mavi Tik

Google'dan yeni özellik: Mavi Tik

Google kullanıcıları için büyük bir yenilik sunmaya hazırlanıyor. Bu kapsamda X, Facebook, Instagram ve Tiktok'un ardından Google'da mavi tik özelliği getirdi.

KAYNAK: BBN
Okunma Süresi: 2 dk

Google, arama sonuçlarında belirli işletmelerin yanına ekleyeceği mavi onay işareti sayesinde, kullanıcıların bir şirketin gerçekliğini daha kolay anlamasını hedefliyor. Meta ve Apple gibi tanınmış markaların bağlantıları üzerinde görülecek bu işaret, o şirketin doğrulanmış olduğuna dair bir geri bildirim sunacak.

Deneme Süreci Başladı

Google Halkla İlişkiler Sözcüsü Molly Shaheen, The Verge’e yaptığı açıklamada, çevrim içi alışveriş yapanların güvenilir işletmeleri tanımlamalarına yardımcı olacak özellikleri düzenli olarak test ettiklerini belirtti. Tuna Gazete'de yer alan bilgilere göre; Shaheen, “Şu anda Google’da belirli işletmelerin yanında onay işaretleri gösterdiğimiz küçük bir deneme yapıyoruz,” dedi. Ancak, bu özellik henüz sınırlı bir kullanıcı grubuna sunuluyor. Bazı kullanıcılar, Microsoft, Meta, Epic Games, Apple, Amazon ve HP gibi resmi sitelerin yanında onay işaretlerini gördüklerini bildirdi; fakat farklı bir Google hesabına giriş yaptıklarında bu işaretlerin kaybolduğunu belirttiler.

Bu yeni özellik, Google’ın daha önce Gmail’in web ve mobil uygulamalarında doğrulama platformunu kullanan göndericilerin yanında onay işaretleri göstermesini sağlayan Marka Göstergeleri Mesaj Tanımlama (BIMI) özelliğinin bir uzantısı olarak değerlendiriliyor. Google, arama sonuçlarındaki onay işaretleri ile ilgili henüz resmi bir duyuru yapmamış olsa da, bu özellik kullanıcılar için güvenli bir deneyim sağlamayı amaçlıyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *