Ünlülerin yeni trend uygulaması:Bmoji
Ünlülerin yeni trendi Bmoji, kullanıcılara kendileri olma fırsatı sunuyor. Kullanıcılar, teknolojinin her geçen gün gelişmesi ile günde ortalama 540 dakikayı sanal dünyada dijital iletişim ile geçirirken, dünya genelinde her gün 80 milyar, ayda 560 milyar mesaj gönderiliyor. Çocuklarda bile günlük emoji kullanma oranı yüzde 36 olarak belirlendi. İletişimin dijitalleştiği günümüzde teknoloji girişimcisi Emir Bahadır’ın üç sene önce oluşturduğu Bmoji, bireylerin dijital iletişimi kişiselleştirmelerini ve kendi tarzlarını yapmalarını sağlayan yepyeni bir iletişim dili sunuyor. Amerika pazarının ardından Avrupa ve Türkiye’de de hızla büyüyen Bmoji kullanıcılarına sunduğu el çizimi emojilerle dijital ortamda da kendileri olma fırsatı veriyor.
Bireylerin dijital iletişimi kişiselleştirmelerini ve kendi tarzlarını oluşturmalarını sağlayan yepyeni bir iletişim dili olan Bmoji, kişiye özel çalışılmış bir çizimle başlıyor. Sanat ve teknolojiyi bir araya getirerek, hepsi el yapımı olan eğlenceli, cool ve kişisel Bmojiler tasarlanıyor. Tasarım ve üretim süreci sonunda kullanıcılar, mobil uygulama üzerinden kendi kişisel Bmojilerini indirerek, 80’in üzerinde farklı yüz ifadesi ile dijital iletişimlerini daha renkli, kişisel, eğlenceli ve samimi hale getiriyor.
Alanında rakibi olmayan Bmoji’yi özel kılan unsur, güçlü bir tasarım ekibini akıllı teknoloji ile birleştirerek, eksikliği hissedilen kişisel dokunuşları dijital iletişimde kullanımına sunması. Kullanıcılar kendilerine birebir benzeyen Bmoji’lerle kişisel ifadelerini dijital iletişime taşıyabiliyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.