KONYA HABER
Konya
Açık
10°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
41,3482 %0,33
48,7288 %0,54
4.853,23 % 0,31
Ara
BBN Haber Magazin e-ticaret buluşması Konya’da yapıldı

e-ticaret buluşması Konya’da yapıldı

Trendyol, Konya’da gerçekleştirdiği e-ticaret buluşmasıyla, KOBİ’lerle e-ticaret ve e-ihracat fırsatlarını paylaştı

Okunma Süresi: 2 dk

Trendyol, esnaf ve KOBİ’lerin dijitalleşerek e-ticarete adım atmalarını teşvik etmek amacıyla Konya’da e-ticaret buluşması gerçekleştirdi. “Konya'dan Dünyaya E-ticaret” temasıyla gerçekleştirilen online buluşmanın açılış konuşmalarını Konya Ticaret Odası Başkanı Selçuk Öztürk ve Trendyol İcra Kurulu Üyesi Ozan Acar yaptı. Webinarı farklı sektörlerden KOBİ’ler takip etti. Selçuk Öztürk, “Salgınla birlikte küresel ticarette olduğu gibi ülkemizde de dijital dönüşüm hız kazandı. En başta KOBİ’lerimizin işlerini dijitale taşımaları gerektiğine inanıyoruz. Henüz yıllık veriler çıkmasa da e-ticarette yüzde 64 büyüme yaşandığını öngörüyoruz. E-ticaret, geleneksel ticarete göre 4 kat daha hızlı büyüyor. Dünyada da büyüyen şirketlere baktığımızda tamamının dijitalde büyüdüğünü görüyoruz. 2021 yılında da e-ticaretin, e-ihracatın payı artacak’’dedi. Ozan Acar ise  “Konya, üretim yapısı çeşitli, ticareti gelişmiş ve tarımda öncü bir şehrimiz. Bunların hepsi e-ticaretle buluştuğunda daha fazla gelir elde etmek mümkün. Bugün Konya’dan Türkiye’nin her yerine bir günde ürün ulaştırılabiliyor ancak burada önemli olan Konya dışındaki müşterilere ulaşabilmek. Trendyol, satıcılarını Türkiye’nin dört bir yanındaki 20 milyon müşteriyle doğrudan buluşturuyor.” diye konuştu.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *