e-ticaret sektörü hızlı ilerledi
Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını, bazı sektörleri olumsuz etkilerken, bazılarının ise öne çıkmasına neden oldu. Özellikle dijitalleşmenin artmasıyla kurulan e-ticaret platformları, yeniliklere hızlı adapte olabilme yetkinlikleriyle salgın sürecinde dikkati çekti. e-ticaret platformları, bu süreçte hem büyüdü hem de yeni ürün ve hizmetler geliştirerek farklı kitlelere ulaştı. Hepsiburada Üst Yöneticisi (CEO) Murat Emirdağ, e-ticaretin perakende içindeki payı yüzde 5 dolaylarında seyrederken, salgınla birlikte 2023 yılında gelinmesi hedeflenen çift haneli rakamlara yaklaşıldığını, e-ticaret sektörünün, 3 yılda ulaşmayı beklediği gelişime bu süreçte 3 ayda ulaştığını söyledi. Emirdağ, online alışverişin pratikliğini ilk kez deneyimleyen, doğru yerden alışveriş yapıldığında güvenilir olduğunu gören yeni kullanıcıların bu deneyimden kolay kolay vazgeçmeyeceğine ve bu yükselişin gelecek yıllarda da devam edeceğine inandıklarını ifade ederek, "Bu hızlı dönüşümün, yapılacak yeni yatırımlar ve atılacak inovatif adımlarla kalıcı olacağını öngörüyoruz. Değişen tüketici alışkanlıklarıyla ivme kazanan dijital dönüşüm, önümüzdeki dönemde daha da hızlanacak ve markalar için önemini artıracak." dedi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.