Golda Gıda GULFOOD 2021’DE
Sektörün en önemli fuar organizasyonu sayılan, geçtiğimiz 21 Şubat Pazar günü başlayan ve 25 Şubat Perşembe sona eren fuara 85 ülkeden katılımcılar ile, 156 ülkeden ziyaretçi bir araya geldi. 2021 yılının ilk çeyreğinde gerçekleşen, gıda sektörünün küresel çapta en büyüğü olan Gulfood 2021, yeni ürünlerin, farklı pazar ve tüketiciler ile de buluştuğu önemli bir kavşak noktası oldu. Sektöründe dünya markası olan Golda Gıda A.Ş. gelişmeleri yakından takip ettiğini ve dünya pazarlarının adeta nabzını tuttuğunu ifade eden Golda Gıda İhracat Müdürü Özlem Tüylek yaptığı değerlendirmede, “Geçtiğimiz yıllara nazaran bu yıl ziyaretçi katılımcıda büyük bir düşüş gördük, pandemi sürecinden etkilenmesi ve uzak doğu ülkelerinin fuara katılmaması bizim için büyük bir şansızlık oldu. Standımızı ziyaret eden çeşitli ülkelerden gelen alıcıların markamıza ve ürünlerimize ilgisi memnuniyet vericidir. Bu fuarla dünya pazarlarındaki 2021 hedeflerimizi bir adım daha öteye götüreceğimizi düşünüyoruz. Golda Gıda gerek Afrika gerekse Orta Doğu pazarlarının en fazla aranan markaları arasında ilk sıralarda yer alıyor. 2021 yılı içerisindeki dış pazar payını arttırmayı planlıyor, çalışmalarımızı bu yönde sürdürüyoruz’’ dedi. Dubai Gulfood Fuarı, 2021 yılı stratejileri açısından önemli bir belirleyici olduğuna dikkat çeken Golda Gıda A.Ş. İhracat ekibinden Servet Boyacıoğlu, "Fuarın ilk gününden itibaren büyük bir ilgiyle karşılaştık. Dünyanın çeşitli ülkelerinden gelen sektörümüzle ilgili konuklarımızla temaslarımız sürüyor. Dubai Gulfood birçok ülke ve firma için bir yıllık stratejinin belirlenmesinde ana rol oynamaktadır. Hedefimiz dünya pazarlarındaki yerimizi büyütmek ve ihracat gerçekleştirdiğimiz ülke sayısını arttırmaktır’’ifadelerini kullandı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.