METRO 30 yıldır üretimi destekliyor
Kovid-19 döneminde restoranlara iş birlikleri ile 10 milyon TL’ye varan maddi destekte bulunan Metro Türkiye, böylelikle ülkemizde 10 bini aşkın istihdamın korunmasını sağladı. Yerli üretime verdiği destekle kooperatifleşmeye önemli katkılarda bulunan Metro Türkiye’de tedarikçilerin yüzde 99’unu yerel tedarikçiler oluştururken yerli tohumla üretilen ürünlere de yüzde 100 alım garantisi veriliyor. Son üç yılda Metro’nun faaliyet gösterdiği 10 ülkeye 12.500 ton Coğrafi İşaretli ve yerel ürün ihraç edilmesi ülkemizin yerel ürünlerinin dünya mutfağında tanıtımında önemli bir rol oynadı. Ayrıca Metro Türkiye, dijitalleşme konusunda hayata geçirdiği çözümlerle mağazalarında fiziksel ve dijitali bir araya getiren ‘fijital’ deneyimi sunuyor. Müşterilerine mağaza girişinden çıkışına kadar temassız alışveriş deneyimi sunmak için 100 milyon TL’nin üzerinde yatırım kararı alarak, Metro Fast çözümünü tüm mağazalarında yaygınlaştırmak üzere çalışmalarına başladı. 30. kuruluş yıl dönümleri nedeniyle açıklamalarda bulunan Metro Türkiye CEO’su Sinem Türüng, sürdürülebilirlik, yerellik, izlenebilirlik odağında yaptıkları çalışma ve yatırımlarını aktarırken çarpıcı rakamları da paylaştı. Bugün Türkiye’nin 21 şehrindeki 37 mağazada yaklaşık 4.500 çalışanla hizmet verdiklerini söyleyen Türüng, geçmişte olduğu gibi pandemi döneminde de yeme-içme sektörünün yanında yer alarak önemli destekleri hayata geçirdiklerini kaydetti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.