KONYA HABER
Konya
Açık
32°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
40,9157 %0,77
47,9224 %1,05
4.383,41 % 0,12
Ara
BBN Haber Ekonomi Pahalılık vatandaşın tercihlerini değiştirdi: Daha ucuz, daha az

Pahalılık vatandaşın tercihlerini değiştirdi: Daha ucuz, daha az

Pahalılık ve ekonomideki belirsizlikler tüketicileri, artık daha düşük fiyatlarla alışverişe yöneltiyor. Peki vatandaş artık neye dikkat ediyor? İşte detaylar...

KAYNAK: Olcay Kurt
Okunma Süresi: 1 dk

Tüketiciler artık yaşam maliyetlerinin artışından endişe duyuyor. Önemli bir bölümünün satın alma değerlendirmesinin başında fiyat duyarlılığının geliyor.

DÜŞÜK FİYAT

Vatandaşın alış-veriş alışkanlığı değşiti. Pahalılık ve ekonomik belirsizlikler nedeniyle tüketiciler, artık daha düşük fiyatlarla alışveriş yapmayı tercih ediyor. Artık markasız ve ucuz ürün de alış veriş listesinde ilk sırada. Vatandaş satın alırken markayı dikkate almıyor. Bir çok tüketici de markalı ürünleri indirim günlerinde tercih ediyor.

Öte yandan endeks sonuçları, yapay zekanın (Al) alışveriş süreçlerinde yaygın olarak kullanılmaya başlandı. Bir çok vatandaş alış-veriş için yapay zekâyı kullanıyor. Al önerilerine uyum yüzde 50 civarında.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *