KONYA HABER
Konya
Açık
13°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
41,3086 %0,25
48,9796 %0,46
4.883,13 % -0,19
Ara
BBN Haber Ekonomi Ünlülerin yeni trend uygulaması:Bmoji

Ünlülerin yeni trend uygulaması:Bmoji

Dijital dünyanın vazgeçilmez uygulamalarından emojiler, teknolojinin gelişmesi ile her geçen gün farklı bir boyut kazanıyor. Ünlülerin yeni trendi Bmoji, kullanıcılara kendileri olma fırsatı sunuyor

Okunma Süresi: 2 dk

Ünlülerin yeni trendi Bmoji, kullanıcılara kendileri olma fırsatı sunuyor. Kullanıcılar, teknolojinin her geçen gün gelişmesi ile günde ortalama 540 dakikayı sanal dünyada dijital iletişim ile geçirirken, dünya genelinde her gün 80 milyar, ayda 560 milyar mesaj gönderiliyor. Çocuklarda bile günlük emoji kullanma oranı yüzde 36 olarak belirlendi. İletişimin dijitalleştiği günümüzde teknoloji girişimcisi Emir Bahadır’ın üç sene önce oluşturduğu Bmoji, bireylerin dijital iletişimi kişiselleştirmelerini ve kendi tarzlarını yapmalarını sağlayan yepyeni bir iletişim dili sunuyor. Amerika pazarının ardından Avrupa ve Türkiye’de de hızla büyüyen Bmoji kullanıcılarına sunduğu el çizimi emojilerle dijital ortamda da kendileri olma fırsatı veriyor.
Bireylerin dijital iletişimi kişiselleştirmelerini ve kendi tarzlarını oluşturmalarını sağlayan yepyeni bir iletişim dili olan Bmoji, kişiye özel çalışılmış bir çizimle başlıyor. Sanat ve teknolojiyi bir araya getirerek, hepsi el yapımı olan eğlenceli, cool ve kişisel Bmojiler tasarlanıyor. Tasarım ve üretim süreci sonunda kullanıcılar, mobil uygulama üzerinden kendi kişisel Bmojilerini indirerek, 80’in üzerinde farklı yüz ifadesi ile dijital iletişimlerini daha renkli, kişisel, eğlenceli ve samimi hale getiriyor.
Alanında rakibi olmayan Bmoji’yi özel kılan unsur, güçlü bir tasarım ekibini akıllı teknoloji ile birleştirerek, eksikliği hissedilen kişisel dokunuşları dijital iletişimde kullanımına sunması. Kullanıcılar kendilerine birebir benzeyen Bmoji’lerle kişisel ifadelerini dijital iletişime taşıyabiliyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *