KONYA HABER
Konya
Hafif yağmur
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,1292 %0,23
48,5160 %0,44
8.884,47 % 0,78
Ara
BBN Haber Güncel Satılık müşteri: Yapay zekânın yeni işi doğru üretici ve doğru tüketici

Satılık müşteri: Yapay zekânın yeni işi doğru üretici ve doğru tüketici

Yapay zekâ şirketleri, artık Firmaların web sitelerini analiz ederek doğru alıcı ve tedarikçileri saniyeler içinde bularak, firmaların satışını, tüketicinin doğru adresten alış-veriş yapmasını sağlıyor. İşte detaylar...

KAYNAK: Olcay Kurt
Okunma Süresi: 2 dk

Satılık müşterileri artık yapay zeka bulup çıkarıyor ve bu sayede şirketler kime ne satacaklarını, tüketiciler ise kimden en alacaklarını bilebiliyor. Dolayısıyla artık üretici tüketiciye tüketici de üreticiye pazarlanabiliyor. Peki bu nasıl gerçekleşiyor.

FİRMALARIN WEB SİTELERİ ÇÖZÜMLENİYOR

Bu yenilikçi platformlarda, firmaların web sitelerini bulup ziyaret ederek aranan ürünle ilgilenen en uygun ithalatçıları, ihracatçıları, toptancıları, üreticileri, perakendecileri, kullanıcıları ve servis sağlayıcıları saniyeler içinde tespit ediyor.

Yapay Zekâ ile Kişiselleştirilmiş İletişim

Bu yapay zekâ sistemi sayesinde, yalnızca doğru firmaları tespit etmekle kalınmıyor; aynı zamanda her bir potansiyel ticaret ortağıyla onların kendi dilinde ve ilgi alanlarına uygun içerikle iletişim kuruyor. 

KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ E-POSTALAR

Sistem, analiz ettiği web sitelerinden topladığı bilgiler doğrultusunda her firmaya özel, ürün ve sektör bazlı kişiselleştirilmiş e-posta metinleri oluşturuyor.

Bu mesajlar, hedef ülkenin dilinde otomatik olarak gönderiliyor. Böylece ihracatçılar ve ithalatçılar, yüzlerce firmaya manuel e-posta hazırlamalarına gerek kalmadan, doğru mesajı doğru firmaya saniyeler içinde iletebiliyor.

Bu yöndeki yapay zekâ çalışmasıyla kontrol paneli üzerinden gönderilen her e-postanın açılma, tıklanma ve yanıt oranları anlık olarak izlenebiliyor. Böylece, dış ticaret iletişimi ölçülebilir, takip edilebilir ve tamamen şeffaf hale geliyor.

ARTIK Küresel Pazarlarda Stratejik Görüş Sunuyor

Yine bu alandaki yapay zekâ sistemi, pazar dinamiklerini çok boyutlu biçimde analiz ederek işletmelere stratejik içgörüler sunuyor. Sistem; fiyat analizleri, ürün analizleri, hedef pazar seçimi, pazarın genel görünümü, pazardaki değişimler ve gümrük vergileri gibi göstergeleri tek bir çatı altında birleştiriyor. Bu sayede firmalar, hangi pazarlarda talebin arttığını, fiyat trendlerinin nasıl değiştiğini ve hangi ülkelerin ticaret avantajı kazandığını veriye dayalı olarak görebiliyor.

SİSTEM Kiminle Ticaret Yapacağını Söylüyor

Bu sistem dış ticarette doğru partneri bulma yöntemini yeniden tanımlıyor.

Yapay zekâ artık yalnızca veriyi analiz eden bir araç değil; iş bağlantılarının kurulmasını, iletişimin başlatılmasını ve sonuçların ölçülmesini sağlayan aktif bir ticaret asistanı haline geliyor. Sistem, hem ihracatçıların hem de ithalatçıların doğru firmalara, doğru zamanda ve doğru stratejiyle ulaşmasını sağlayarak ticaretin iş yapış şeklini değiştiriyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *