KONYA HABER
Konya
Açık
32°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
40,9136 %0,75
47,9282 %0,87
4.383,41 % 0,12
Ara
BBN Haber Güncel Yıl sonunun dev kampanyalarından 60 binden fazla şikayet

Yıl sonunun dev kampanyalarından 60 binden fazla şikayet

Yıl sonununda yapılan Kasım ayı indirimden şikayet arttı. Müşteri memnuniyetsizliği 60 binden fazla oldu.

KAYNAK: Dha
Okunma Süresi: 2 dk

Her yıl sonu yapılan büyük kampanyalar büyük şikayete neden oldu. Kasım ayında e-ticaret üzerinde yapılan indirim alışverişleri müşterileri mağdur etti. Bu şikayetlerin artmasıyla istatiksel incelemeler yapıldı.

Platformun paylaştığı verilere göre Kasım ayı boyunca e-ticaret sektörüyle ilgili platforma ulaşan toplam 32 bin 454 şikayetin yüzde 13’ü Şikayetvar üzerinden çözüme kavuşturuldu. Pazaryeri siteleri incelendiğinde ise Kasım ayında toplam 12 bin 53 şikayet platforma ulaştı. Bu şikayetlerin de yüzde 10’u Şikayetvar üzerinden çözüldü.

KARGO ŞİKAYETLERİNİN YÜZDE 23’Ü ŞİKAYETVAR’DA ÇÖZÜLDÜ

Tüketicilerin genellikle referans kaynağı olarak başvurduğu Şikayetvar verilerine göre kargo sektörüne Kasım ayında toplam 19 bin 209 geldi. Gelen şikayetlerin yüzde 23’ü platform aracılığıyla çözüme kavuştu.

E-TİCARET ŞİKAYETLERİ

E-ticaret sektörüyle ilgili gelen şikayetler şöyle belirtildi:

“Ürün iptali, iadesi ve değişimiyle ilgili sorunlar,

Fiyat ve ödeme problemleri,

Ürün kalitesi ve yanıltıcı ürün gönderimi,

Teslimat gecikmeleri ve kargo sorunları,

Müşteri hizmetleri ve destek eksikliği.”

KARGO ŞİKAYETLERİ

Kargoda en çok şikayet edilen konular ise şöyle sıralandı:

“Teslimat gecikmeleri ve kayıp kargolar,

Yanlış veya eksik ürün teslimatı,

Adres bulunamadı ve teslim edilememe sorunları,

Müşteri hizmetleri ile iletişim eksikliği,

Kargo hasarları ve tazminat sorunları.”

PAZARYERİ SİTELERİ ŞİKAYETLERİ

Platform pazaryeri siteleriyle ilgili en çok şikayet edilen konuları ise şu şekilde paylaştı:

“Yanlış veya kusurlu ürün teslimatı ve iade sorunları,

Kargo teslimat gecikmeleri ve yanlış adrese teslimat,

Müşteri hizmetleri ile iletişim sorunları,

Sipariş iptali ve para iadesi sorunları,

Faturasız satış ve yetersiz müşteri hizmetleri.”

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *