Konya, bayram sabahı yine tablo gibi fotoğraflar sundu. Anadolu'nun en güzel şehirlerinden tasavvufun başkenti Konya, bayram sabahı her zamanki gibi coşkulu ve heyecanlıydı. Daha gün doğmadan kalkıp abdest alan Konyalılar sabah namazını eda edip teşrik tekbirini getirdikten sonra bayram namazı için kolları sıvadı. Camiler erkenden dolarken 7'den 77 'ye herkes büyük bir heyecan ve coşku ile camileri doldurdu.

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ve Konya protokolünün tarihi Kapu Camii'nde bayram namazını kılıp hemşehrileriyle bayramlaştığı program dikkat çekerken tarihi kent merkezindeki bayram koşturmacası ve güzelliği de objektiflere yansıdı.

Günlerdir süren yağmurların ardından hafif soğuk ama tertemiz bir güne “merhaba” diyen Konyalılar bayram namazı ve bayramlaşma faslının ardından güneşin hafiften tebessüm etmeye başladığı anlardan itibaren de kurban ibadetini yerine getirmek için tatlı bir koşturmacaya geçti.

Dayanışma, paylaşma ve kardeşlik duygularının en güzel şekilde yaşandığı Kurban Bayramı’nın ülkemize, milletimize ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur, bereket ve hayırlar getirmesini temenni ediyoruz.
