Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, “Güle Oynaya Camiye Gel” projesi kapsamında bu yıl da bisiklet dağıtmaya devam edeceklerini müjdeledi. 20258 yılında 12 binden fazla çocuğun bisiklet sevinci yaşatan proje ile bugüne kadar 100 binden fazla bisiklet dağıttıklarını ifade eden Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, “Bu yıl da 31 ilçemizde 40 gün sabah namazına devam eden yavrularımıza bisiklet hediye edeceğiz. Bu proje için bisiklet siparişlerini verdik” dedi.

2017 DOĞUMLULAR YARARLANACAK
Konya Büyükşehir Belediyesi’nin İl Müftülüğüyle birlikte şehir genelinde düzenlediği “Güle Oynaya Camiye Gel” projesi kapsamında yaz tatilinde 40 gün sabah namazına gelen çocuklar bisiklet sahibi oluyor. Her yıl belli yaş gruplarına hitap eden projeden bu yıl 2017 doğumlu çocukların yararlanması bekleniyor.

CAMİLER CIVIL CIVIL OLACAK
Başkan Altay, projeyle asıl amacın çocukların camiyle iletişimini kurmak, hayatlarının merkezinde caminin yer almasını sağlamak olduğunu vurgulayarak, “Amacımız, bu yaşta zihinlerinde güzel bir hatıra kalmasını sağlamak. Her bisiklete bindiklerinde hak ederek aldıklarını hatırlayacaklar. Bir gayret, bir emek sonucunda hediye aldıklarını hatırlayacaklar; camiyle ilgili anılarını hatırlayacaklar. Güzel arkadaşlıklar, dostluklar oldu. Temennimiz ailelerin ve çocukların camiyle iletişime devam etmeleri” diye konuştu.

Burada çocuklarla birlikte ailelere de büyük görev düştüğüne dikkati çeken Başkan Altay, “Ailelerimiz için de zorlu bir maraton. Birçoğumuzun yapamadığı işi çocuklarla birlikte, özellikle anneler gerçekleştirmiş olacak. Hep birlikte bu yaz da inşallah camilerimizin cıvıl cıvıl olmasını sağlayacağız” dedi.