KONYA HABER
Konya
Açık
32°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
40,9157 %0,77
47,9224 %1,05
4.383,41 % 0,12
Ara
BBN Haber Konya Haber Selçuklu Belediyesi, 180 bin vatandaşa işte böyle ulaştı

Selçuklu Belediyesi, 180 bin vatandaşa işte böyle ulaştı

Selçuklu Belediyesi'nin vatandaşlar ile doğrudan iletişim kurabilmek için hayata geçirdiği 'Hizmet Masası' vatandaşlar ve belediye arasında köprü kurdu. 2024 yılında 180 binden fazla kişi belediyeye bu hizmet aracılığıyla ulaştı.

KAYNAK: BBN
Okunma Süresi: 2 dk

Selçuklu Belediyesi, vatandaşlar ile daha etkin ve doğrudan iletişim kurabilmek amacıyla hayata geçirdiği 'Hizmet Masası' projesiyle büyük bir başarıya imza attı. Bu hizmet, belediye ile vatandaşlar arasında adeta bir köprü görevi üstlenerek, hızlı ve çözüm odaklı bir iletişim ağı oluşturdu. 2024 yılı boyunca 180 binden fazla kişi, istek, şikâyet ve önerilerini bu sistem aracılığıyla belediyeye iletti.

whatsapp-gorsel-2025-01-23-saat-12-48-26-f8e6810d.jpg

Kolay ve Hızlı Erişim Vurgusu

Selçuklu Belediyesi, Hizmet Masası’nın katılımcı belediyeciliğin en güzel örneklerinden biri olduğunu ve önemli bir işlevi yerine getirdiğini ifade eden Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı,“ Selçuklu’da hemşehrilerimize en iyi hizmeti sunmanın gayretindeyiz. Bu noktada ulaşılabilir ve çözüm odaklı bir belediyecilik anlayışı ile hizmet üretiyor ve hemşehrilerimizin belediyemize daha kolay ve hızlı erişimi için büyük bir özveri ile çalışıyoruz. Belediyemizin kurumsal yüzü olan hizmet masası ile çok geniş bir yelpazede vatandaşlarımızın öneri, istek ve şikayetlerini kayıt altına alıyor ve ilgili müdürlüklerimizin çalışmaları ile hızlı çözümler sunuyoruz. Belediye hizmet binamızın yanı sıra erişilebilirlik adına hemşehrilerimiz elektronik posta, telefon veya sosyal medya gibi çeşitli iletişim kanalları üzerinden de başvuru yapabiliyorlar." dedi.

whatsapp-gorsel-2025-01-23-saat-12-48-26-fb603e1d.jpg

"Vatandaşların Mutluluğu Bizi Daha Çok Çalışmaya Sevk Ediyor"

Hizmet masasında çalışan Selçuklu Belediyesi çalışanlarının kısa süreden etkin çözümler bulduğunu ifade eden Pekyatırmacı, " Tabi ilçemiz ve şehrimizle ilgili fikirlerini bizimle paylaşmak ve yapılan hizmetlere teşekkür etmek için arayan hemşehrilerimiz de oluyor. Belediyemizden hizmet alan vatandaşlarımızın mutluluğu bizleri daha çok çalışmaya sevk ediyor ve bu noktadaki memnuniyeti en üst seviyede tutmak için çaba sarf ediyoruz. Memnuniyetlerini ifade eden tüm hemşehrilerimize şükranlarımı sunuyorum. İnşallah gönül belediyeciliği ilkesi ile Selçuklumuzun marka değerini arttırmak ve hemşehrilerimizin yaşam standardını yükseltmek için çalışmalarımıza devam edeceğiz. Her şey geleceğe daha güzel ve yaşanabilir bir Selçuklu bırakmak için.” dedi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *