Trabzonspor ile Konyaspor arasında oynanan Ziraat Türkiye Kupası finalini yöneten Halil Umut Meler maça damgasını vurdu. Müsabakada 2 penaltı kararına hükmede Meler tam 12 kez sarı kart çıkarttı. Halil Umut Meler’in çıkarttığı bazı kartlar büyük tartışma oluşturdu.
SARI KART GÖREN İSİMLER
Her iki takımdan da 6 oyuncuya sarı kart gösteren Halil Umut Meler’in kartlarından nasibini alan Konyasporlu oyuncular; Uğurcan Yazğılı, Marko Jevtovic, Deniz Türüç, Adil Demirbağ, Diogo Gonçalves ve Berkan Kutlu nasibini aldı.
Trabzonspor’dan ise Benjamin Bouchouari, Stefan Savic, Paul Onuachu, Wagner Pina, Chibuike Nwaiwu ve Christ Oulai sarı kart gören isimler oldu.