KONYA HABER
Konya
Açık
25°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
40,9602 %0,55
47,9418 %0,62
4.412,26 % 0,66
Ara
BBN Haber Konya Spor Konyaspor yönetiminden çifte sponsorluk planı. Seçenekler masada

Konyaspor yönetiminden çifte sponsorluk planı. Seçenekler masada

Konyaspor’da sponsorluk görüşmeleri sürüyor. Yeni yönetim, isim ve göğüs sponsorluğu için farklı firmalarla temas halinde. Sponsorlukların ayrı firmalarla yapılma ihtimali gündemde yer alırken, kararın kısa süre içinde netleşmesi bekleniyor.

KAYNAK: Abdulğani Çiftçi
Okunma Süresi: 2 dk

Konyaspor’da yeni yönetim göreve başlar başlamaz kulübün ekonomik yapısını güçlendirmek adına sponsorluk çalışmalarına odaklandı. Özellikle 2025-2026 sezonu için isim ve göğüs sponsorluğu konusunda gözler, yönetimin alacağı karara çevrildi.

SEÇENEKLER MASADA, KARAR YENİ YÖNETİMDE

Geçtiğimiz iki sezonda hem isim hem de göğüs sponsorluğu için TÜMOSAN ile anlaşan Konyaspor’da yeni sezon öncesi bu iş birliğinin devam edip etmeyeceği belirsizliğini koruyor. Kulüp ile TÜMOSAN arasında 1 yıllık opsiyon bulunurken, yeni yönetimin bu opsiyonu kullanıp kullanmayacağı merak ediliyor. Öte yandan, farklı firmalarla da sponsorluk görüşmeleri devam ediyor.

YENİ SEZONDA FARKLI BİR SPONSOR GELEBİLİR

Konyaspor yönetimi, isim ve göğüs sponsorluğu için farklı şirketlerle temaslarını sürdürüyor. Bu sezon isim ve göğüs sponsorlarının farklı firmalar olabileceği de konuşulan ihtimaller arasında yer alıyor. Yönetimin alacağı kararın hem kulübün marka değerini artırması hem de ekonomik katkı sağlaması bekleniyor.

SPONSORLUK GELİRLERİ BÜYÜK ÖNEM TAŞIYOR

Maddi açıdan zorlu bir dönemden geçen yeşil-beyazlı kulüp, bu süreci mali disiplin ve sürdürülebilir ekonomi politikasıyla aşmayı planlıyor. Bu doğrultuda sponsorluk gelirleri, kulüp için hayati önem taşıyor. Geçtiğimiz sezon TÜMOSAN’dan 60 milyon TL gelir elde eden Konyaspor, toplamda 450 milyon TL’lik sponsorluk geliriyle Süper Lig'de en fazla sponsorluk geliri elde eden beşinci kulüp olmuştu.

CAMİANIN GÖZÜ YENİ SPONSORDA

Konyaspor camiası, 2025-2026 sezonunda takımın formasında hangi sponsor logosunun yer alacağını merakla bekliyor. Yeni yönetimin yürüttüğü görüşmeler sonucunda kısa süre içerisinde resmi bir açıklama yapılması bekleniyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *