Konyaspor, Cuma günü gerçekleşecek Ziraat Türkiye Kupası Finali’nde Trabzonspor ile karşılaşacak. Bu önemli maç için takımın taraftarları, oyuncularını görkemli bir şekilde Antalya'ya uğurladı.

Takıma Destek Yağdı
Takımın son antrenmanının ardından taraftarlar, Murat Kurum Tesisleri'nde bir araya gelerek futbolculara moral ve destek vermek için büyük bir coşku gösterdi. Bu etkinlikte, Konyaspor'un geleceği için, takımlarına olan inançlarını ve bağlılıklarını dile getirdiler. Taraftarların coşkulu tezahüratları, oyuncuların motivasyonunu arttırarak, final maçına daha özgüvenli çıkmalarına yardımcı oldu. Maç öncesinde, Konyaspor'un destek bulmasında önemli rol oynayan yerel yönetim temsilcileri de tesisleri ziyaret etti. Konya Valisi İbrahim Akın, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay ve AK Parti Konya İl Başkanı Fatih Özgökçen, takıma başarı dileklerini iletmek üzere bir araya geldi. Dualar eşliğinde Konyaspor Antalya'ya uğurlandı.