Konya'da devrimsel uygulama! Su kesintileri anında bildirilecek
Konya Su ve Kanalizasyon İdaresi (KOSKİ), Konyalıların hayatını kolaylaştıracak devrim niteliğindeki "Mobil Muhtar" uygulamasını hayata geçirdi. Bu sayede, su kesintisi yaşayan Konyalı muhtarlar, zaman kaybetmeden arıza bildiriminde bulunabilecek.
Mobil muhtar devrede
Modern imkanları ve dijital çağın nimetlerini vatandaşların hayatını kolaylaştırmak adına her fırsatta kullanan Konya Büyükşehir Belediyesi, bu kez su kesintisi yaşayan vatandaşlar için KOSKİ aracılığıyla "Mobil Muhtar" uygulamasını devreye aldı. Bu yenilikçi uygulama sayesinde vatandaşlar, su arızalarını hızlı bir şekilde bildirerek zaman kaybının önüne geçebilecek.
Alo 185 tarihe karışacak
Eskiden su kesintilerinde vatandaşlar, ALO 185 hattını arayarak arıza ihbarı oluşturmak veya bilgi almak için uzun süre beklemek zorunda kalıyordu. Ancak mobil cihazlar için geliştirilen "Mobil Muhtar" uygulaması sayesinde bu işlemler artık birkaç saniyede kolayca halledilebilecek. Yeni uygulama sayesinde bu işlemler artık saniyeler içinde gerçekleştirilebiliyor. Muhtarlar, arıza bildirimine otofğraf ve konum ekleyerek sahadaki ekiplere anında iş emri iletebiliyor. Tamamlanan iş sonrası sistem üzerinden bilgilendirme yapılarak süreç hızlı ve verimli şekilde yönetiliyor.
Uygulamaya ücretsiz bir şekilde Play Store ve Ap Store'dan ulaşmak mümkün
Kaynak:BBN
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.