Konya'yı karalamak isteyenler yine iş başında. İftira üstüne iftara attılar
Sosyal medya özgürlüğünden çok karalama ve linç kampanyalarıyla da öne çıkıyor. Her geçen gün insanlar sosyal medyada yeni bir karalama ve linç kampanyası başlatılıyor. Bazı şehirler ve şehirde yaşayan insanlar da bu karalama ve linç kampanyalarından nasibini alıyor.
KONYA SOSYAL MEDYADA DİLLERDEN DÜŞMÜYOR
Konya da sosyal medyanın dilinde. İnsanlığın iyilik ve kardeşlik güneşi Mevlana Celalaleddin Rumi'nin yani sıra özellikle Konya'nın tarihi, doğal ve gastromoni turizmi gündeme geliyor. Şehrin kadim kültürü bir çok insan için bir ziyaret ve gezi sebebi olurken Konya'nın her geçen gün gelişen yapısı kamuoyuna yansıtılıyor. Ayrıca 3 milyonu geçen nüfusuyla Konya Türkiye'de kalkınmada öncelikli iller sıralamasındaki listede başta yer alıyor.
KONYA İSTİHDAMDA CAZİBE MERKEZİ
Yanı sıra En az 6 organize sanayi bölgesi ile istihdamda cazibe merkezi olan Konya yeniden yapılanmasıyla özellikle sanayiye olan yatırımlarını daha da güçlü hale getiriyor. Özellikle ulaşımdaki rahatlık Konya'yı istihdam başta olmak üzere bir çok konuda insanları kendisine çekiyor ve kentin nüfusu her geçen gün daha da artıyor.
ÜNİVERSETİLER BİLİMİN VE ÖZGÜRLÜĞÜN MERKEZİ
Beş tane üniversitenin bulunduğu kentte başta Büyükşehir Belediyesi olmak üzere eğitime, bilime ve gençlerin özgürlüğüne büyük yatırımlar yapılıyor. Bilim merkezlerinin yanı sıra eğitim ve bilim merkezlerine ulaşımda kent kolaylığıyla ve hızlılığıyla dikkat çekiyor.
Yanı sıra şehrin deprem bölgesi olmaması kenti bütün Türkiye genelinde bir yeni yerleşim ve yayam kurma merkezi haline getiriyor. İnsanlar kentte özgürce ve kendilerini ifade ettikleri biçimde yaşamlarını sürdürüyor. Kimsenin hayatına kimse müdahale etmiyor, özellikle gençler istedikleri hayatı yaşıyorlar. Üniversitelere okumaya gelen gençler de Konya'nın kendilerine sunduğu bütün imkanlardan sonuna kadar faydalanıyor. İnsanlar hoşgörü ve kardeşlik atmosferinin daha da geliştirilmeye çalışıldığı Konya'da istediği şekilde hayatını sürdürüyor.
SOSYAL MEDYADA KARALAMA KAMPANYASI
Ancak bunun karşısında bir grup özellikle sosyal medyada belli periyotlarda Konya ile ilgili karalama kampanyası başlatıyor. Sokakta tutulan mikrofonlara Konya ile ilgili son derece çirkin ve olumsuz ifadeler söyleniyor. Son bir örnek de yakın zamanda görüldü.
"KONYA'DA GENÇLERE KONYA SORULDU"
"Konya'da gençlere Konya soruldu" şeklinde sosyal medyada yine bir kampanya başlatıldı. Kim oldukları, neden bunu yaptıkları belli olan bir grup Konya'nın "yobaz, baskıcı, kafa yapıları sıkıntılı" olduğu yalanını yayarak kamuoyunu yanıltmaya çabalıyor.
KONYA'DAN TEPKİ YÜKSELİYOR
Konyalılar "bu insanlar kim? Bunu neden yapıyorlar?" diye soruyorlar. "Konya Türkiye'nin ortalaması" ifadelerine yer veren Konyalı vatandaşlar, bu röportajların Konya'da yapılıp yapılmadığının bile belli olmadığını belirtirken "Bu karalama kampanyaları hangi il için olursa olsun yapılmamalı,. Buna İçişleri Bakanlığı dur demeli. Bu insanların ne yaptığı belli değil, üç beş kuruşa her ili kötüleyebilirler, biran önce durdurulmalı ve gerekli cezalar verilmeli. Bunun düşünce özgürlüğüyle alakası yok. Bunlar tek elden bilinçli bir şekilde organize ediliyor. Konya'nın vizyonunu karalamaya çabalıyorlar, Şehirde bir saat geçirmemiş insanlar bu karalama kampanyalarının figüranı oluyorlar. Onlar Konya'ya gelsinler de şehrimizi bir kez samimiyetle yaşasınlar. Misafirimiz olsunlar" dediler.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.