Selçuklu Belediyesi, 180 bin vatandaşa işte böyle ulaştı

Selçuklu Belediyesi, 180 bin vatandaşa işte böyle ulaştı

Selçuklu Belediyesi'nin vatandaşlar ile doğrudan iletişim kurabilmek için hayata geçirdiği 'Hizmet Masası' vatandaşlar ve belediye arasında köprü kurdu. 2024 yılında 180 binden fazla kişi belediyeye bu hizmet aracılığıyla ulaştı.

Selçuklu Belediyesi, vatandaşlar ile daha etkin ve doğrudan iletişim kurabilmek amacıyla hayata geçirdiği 'Hizmet Masası' projesiyle büyük bir başarıya imza attı. Bu hizmet, belediye ile vatandaşlar arasında adeta bir köprü görevi üstlenerek, hızlı ve çözüm odaklı bir iletişim ağı oluşturdu. 2024 yılı boyunca 180 binden fazla kişi, istek, şikâyet ve önerilerini bu sistem aracılığıyla belediyeye iletti.

whatsapp-gorsel-2025-01-23-saat-12-48-26-f8e6810d.jpg

Kolay ve Hızlı Erişim Vurgusu

Selçuklu Belediyesi, Hizmet Masası’nın katılımcı belediyeciliğin en güzel örneklerinden biri olduğunu ve önemli bir işlevi yerine getirdiğini ifade eden Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı,“ Selçuklu’da hemşehrilerimize en iyi hizmeti sunmanın gayretindeyiz. Bu noktada ulaşılabilir ve çözüm odaklı bir belediyecilik anlayışı ile hizmet üretiyor ve hemşehrilerimizin belediyemize daha kolay ve hızlı erişimi için büyük bir özveri ile çalışıyoruz. Belediyemizin kurumsal yüzü olan hizmet masası ile çok geniş bir yelpazede vatandaşlarımızın öneri, istek ve şikayetlerini kayıt altına alıyor ve ilgili müdürlüklerimizin çalışmaları ile hızlı çözümler sunuyoruz. Belediye hizmet binamızın yanı sıra erişilebilirlik adına hemşehrilerimiz elektronik posta, telefon veya sosyal medya gibi çeşitli iletişim kanalları üzerinden de başvuru yapabiliyorlar." dedi.

whatsapp-gorsel-2025-01-23-saat-12-48-26-fb603e1d.jpg

"Vatandaşların Mutluluğu Bizi Daha Çok Çalışmaya Sevk Ediyor"

Hizmet masasında çalışan Selçuklu Belediyesi çalışanlarının kısa süreden etkin çözümler bulduğunu ifade eden Pekyatırmacı, " Tabi ilçemiz ve şehrimizle ilgili fikirlerini bizimle paylaşmak ve yapılan hizmetlere teşekkür etmek için arayan hemşehrilerimiz de oluyor. Belediyemizden hizmet alan vatandaşlarımızın mutluluğu bizleri daha çok çalışmaya sevk ediyor ve bu noktadaki memnuniyeti en üst seviyede tutmak için çaba sarf ediyoruz. Memnuniyetlerini ifade eden tüm hemşehrilerimize şükranlarımı sunuyorum. İnşallah gönül belediyeciliği ilkesi ile Selçuklumuzun marka değerini arttırmak ve hemşehrilerimizin yaşam standardını yükseltmek için çalışmalarımıza devam edeceğiz. Her şey geleceğe daha güzel ve yaşanabilir bir Selçuklu bırakmak için.” dedi.

Kaynak:BBN

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.