KONYA HABER
Konya
Açık
17°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
41,3203 %0,24
48,7869 %0,45
4.855,94 % -0,02
Ara
BBN Haber Tarım Dünyanın en değerli markaları belli oldu! İşte şaşırtan liste

Dünyanın en değerli markaları belli oldu! İşte şaşırtan liste

Interbrand tarafından her yıl gerçekleştirilen Dünyanın En Değerli Markaları listesi belli oldu. Peki en değerli markalar neler?

KAYNAK: BBN
Okunma Süresi: 2 dk

Interbrand tarafından her yıl gerçekleştirilen Dünyanın En Değerli Markaları (Best Global Brands) araştırmasının 2023 sonuçlarına göre dünyadaki en değerli otomotiv markası Toyota oldu.
doviz.com'dan alınan bilgilere göre; Interbrand tarafından her yıl gerçekleştirilen Dünyanın En Değerli Markaları listesinde otomotiv sektörünün lideri tekrar Toyota oldu. Tüm sektörleri içeren listede 100 marka arasında ise 6’ncı sırada yer alan Toyota, geçen yılki sıralamasını korumayı başarırken yüzde 8 artışla marka değerini geçen yılın da üzerine taşıdı.

NASIL ANALİZ EDİLİYOR?

Interbrand, markaların değerini belirlerken, ürün veya hizmetlerin finansal performansı, markanın satın alma kararlarında oynadığı rol, markanın rekabet gücü, sadakati teşvik etme ve böylece gelecekte sürdürülebilir talep sağlama yeteneği de dahil olmak üzere üç temel analizi kullanıyor.

59 MİLYAR DOLARI AŞTI

Interbrand’in değerlendirmesine göre Toyota’nın marka değeri, 59 milyar 757 milyon dolardan 64 milyar 504 milyon dolara yükseldi. Böylelikle 2004 yılından bu yana sektöründe birinci sırada yer alan Toyota, yükselen marka değeri ile yerini daha da sağlamlaştırdı. Bununla birlikte Toyota, 2026 yılına kadar binek otomobillerden hafif ticari araçlara kadar yaklaşık 15 farklı sıfır emisyonlu araç sunacak. Bu araçlardan 6 adedi ise özel olarak geliştirilen elektrikli araç platformu üzerine yapılacak. Bununla birlikte bu dönemde Toyota’nın Avrupa’da yıllık satış oranının yüzde 20’sinin tam elektrikli olması, yıllık 250 binden fazla tam elektrikli satışının gerçekleşmesi bekleniyor. Interbrand tarafından paylaşılan liste içerisinde diğer sektörlerdeki şirketleri de kapsayan sıralamada ilk 5’i ise sırasıyla Apple, Microsoft, Amazon, Google ve Samsung oluşturdu.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *