KONYA HABER
Konya
Açık
25°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
40,9452 %0,51
47,7810 %0,56
4.399,14 % 0,36
Ara
BBN Haber Otomotiv Türkiye piyasası bu arabayı konuşacak! İşte Renault Rafale'nin fiyatı

Türkiye piyasası bu arabayı konuşacak! İşte Renault Rafale'nin fiyatı

Yeni Renault Rafale, Selçuk Havaalanında başlayan ve Bodrum’a uzanan rotada yapılan lansmanı ile Türkiye pazarına giriş yaptı.

KAYNAK: BBN
Okunma Süresi: 1 dk

Yeni Renault Rafale, Selçuk Havaalanında başlayan ve Bodrum’a uzanan rotada yapılan lansmanı ile Türkiye pazarına giriş yaptı.

FİYAT

200 HP E-Tech tam hibrit motoruyla tek donanımının 2.650.000 TL’den başlayan fiyatıyla satışa sunulan yeni Renault Rafale, 627 litrelik bagaj hacmi, arka koltukta 302 mm diz mesafesi ile konfor vaat ediyor.

OPSİYONLAR

Metalik Renk: 15 BİN TL
Yıldız siyah tavan: 16 BİN TL
4 Mevsim lastik: 10 BİN TL
9,3" Head-up Display: 52 BİN TL
Park Paketi: 62 BİN TL
Ses Sistmei: 72 BİN TL

460850314-17976567080769872-6229758642673192268-n.jpg

MOTOR

Yeni Renault Rafale’in çok modlu bir otomatik şanzımanla birleştirilen 200 HP E-Tech tam hibrit benzinli motorunun yakıt tüketimi 5,0 litre/100 km olarak açıklandı. Rafale'nin güç ünitesi 205 Nm tork ve 130 HP (96 kW) güç üreten 3 silindirli 1,2 litre turbo beslemeli benzinli motor ve iki elektromotordan oluşuyor. İçten yanmalı motor, %41'lik verimlilik seviyesini sahip. Ana elektromotor 50 kW (70 HP) güç ve 205 Nm tork sağlıyor. Elektromotorları 2 kWsa / 400 V lityum iyon batarya besliyor. İkincil elektromotor ise motoru çalıştıran ve debriyajsız multimode şanzımanın vites geçişlerini yöneten 25 kW / 50 Nm gücünde bir yüksek gerilimli marş jeneratörü (HSG) olarak çalışıyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *