Konya'nın merkez ve çevresi gelincik ve papatyalarla süslendi.
Şehirdeki yol kenarındaki tarla, görenlere adeta doğa şöleni sunuyor.
Kırmızı ve beyazın uyumuyla dikkat çeken alan, özellikle doğa ve fotoğraf tutkunlarının ilgisini çekiyor.
Özellikle Lalebahçe, Karahüyük vd. güzergâhlardaki yol kenarında bulunan tarlada açan gelincik ve papatyalar, kartpostallık görüntüler oluşturdu.

Bölgeden araçlarıyla geçen vatandaşlar manzara karşısında durup fotoğraf ve video çekmeyi ihmal etmiyor. Doğal güzelliğiyle öne çıkan alan, baharın renklerini yansıtan görüntüsüyle doğaseverlerin uğrak noktalarından biri haline geldi.
Doğa aşığı bir insan olarak yoldan geçerken arkadaşıyla birlikte bu güzel manzarayı keşfettiklerini söyledi.

Vatandaşlar "Gelincik tarlasına fotoğraf çekilmek için girdiğimizde gerçekten kırmızının güzelliği ile papatyaların beyazlığı birleşince ortaya çok güzel bir renk cümbüşü çıkmış. Harika fotoğraflar çektik. Herkese tavsiye ederim" diyorlar.