KONYA HABER
Konya
Parçalı bulutlu
1°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,9259 %0.13
50,6303 %-0.18
10.219,59 % 1,29
Ara
BBN Haber Yaşam Şehrin yeni imajı: Konya için yapay zekâ destekli 'Konya chatbot’ gündemde

Şehrin yeni imajı: Konya için yapay zekâ destekli 'Konya chatbot’ gündemde

2026 yılında Konya'da yaşayanlar ve yaşayacaklar için kentteki hizmetlerin tanıtımını daha nitelikli hale getirmek için igündelik yaşama yapay zeka destekli çözümleri dahil edilmesi gündemde. Bu amaçla akıllı kent uygulamalarıyla entegre, temel soruların cevaplandırıldığı bir chatbot (sanal asistan) oluşturabilir mi? İşte detaylar...

KAYNAK: Olcay Kurt
Okunma Süresi: 1 dk

Akıllı kent uygulamalarında öncü olan Konya için Konya chatbot-Konya sanal asistan gündemde. 

Artık 3 milyona yakın nüfusa yönelik hizmet süreçlerini hızlandırmak ve gündelik yaşamda verimliliği artırmak amacıyla yapay zekâ tabanlı uygulamaları hayata geçiriliyor.

Konya chatbot

2026 yılı itibarıyla yapay zekâ destekli Konya chatbot-Konya sanal asistan ve otomasyon sistemlerinin Konya'daki akıllı kent  hizmetlerine entegre edilebilecek. Kentte yaşayanlar ve kente turist olarak gelenlerin taleplerine daha hızlı yanıt verebilmek, hangi konuda olursa olsun işlem sürelerini kısaltmak-vatandaşın zamanından çalmamak ve hizmet kalitesini artırmak için yapay zekâdan etkin şekilde faydalanılması planlanıyor.

Konya'nın dijital dönüşümünün öncelikli stratejik alanlardan biri olduğunu vurgulanıyor.

2026 yılında Konya'daki dijital hizmetlerimizi daha nitelikli hale getirmek için gündelik yaşam ve iş süreçlerimie yapay zekâ destekli çözümleri mutlaka dahil edilecek. Bu amaçla Akıllı kent uygulamalarıyla entegre, temel soruların cevaplandırıldığı bir chatbot (sanal asistan) oluşturulacak. Bunun alt yapı çalışmaları için geri sayım başladı. Yapay zeka destekli çözüm ile zaman kaybını önlemeyi ve şehirde hizmet alan herkesin memnuniyetini artırmak hedefleniyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *