Tarz ürünlerin adresi; İluvia Butik
Sektöre girmeye nasıl karar verdiğinden bahseden Nihan Çoban; “Mesleğim İngilizce öğretmenliği ama şartlar mesleğimi yapmama müsaade etmeyince uzun süre kızımla ilgilendim. Pandemi sürecinde yeni bir şeyler yapmalıyım diyerek araştırmalara başladım. Kadınlara hitap eden bir alan olursa daha etkili olur diye düşündüm. Ve bu alanda araştırmalara başladım. Butik alanında hem mekan hem ürün olarak kendimi hazır hissedince açılışımı yaptım. Renkli ve farklı giyinmeyi seviyordum. Bu alanda ilerleyebilirim diye düşündüm. Görümcem ama kız kardeşim gibi bildiğim Ayşegül Ayvaz bana kıyafetlerin seçimi konusunda çok yardımcı oldu. Ayrıca kayınvalidem ve annemin kıyafet konusunda yönlendirmeleri de etkili oldu. Onların da desteği ile mağazamı açtım” dedi.
KALİTE, EN BÜYÜK ETKEN
Ürünlerin tercih sebebinin kalite olduğunu söyleyen Çoban; “Ürünlerin kalitesi tercih konusunda en büyük etken oluyor. Özellikle yıkama sonrasında bile renginin, kumaşının aynı kalması müşterilerimizi memnun ediyor. Bir ürünü alan farklı renklerini de mutlaka sipariş veriyor. Butiğimizde yaş olarak orta yaş üzerinde rahatlıkla alışveriş yapabileceği kıyafetlerimiz var. Kıyafet konusunda standartların dışına çıktığımız içinde çok fazla ilgi görmesini sağlıyor” ifadelerini kullandı.
ZAMANLA ÜRETİME DE GEÇMEK İSTİYORUM
Gelecek hedeflerinden bahseden Çoban; “Hayalim şubeleşmek ve markalaşmaktır. Zaman ilerledikçe de üretime geçmek istiyorum. Mağazamı kurarken en çok dikkat ettiğim husus isim konusuydu. Markalaşma ile ilgi çekecek bir isim olsun istedim. Mağazamın ismi benim için özel çünkü kızımın ismi yağmur, İluvia İspanyolca’da yağmur demek. İsim tercihini bu şekilde kullandım. Kızım bana uğur olsun istedim” şeklinde sözlerini sonlandırdı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.