Trafik haftasında roller değişti
YAKLAŞIK 150 KİŞİ İLE ÇEKİMLERİ TAMAMLANDI
Yönetmenliğini ulusal ve global pek çok marka ile çalışmakta olan Abdullah Bozkurt gerçekleştirirken, filmin yapımcılığını ATO MEDYA gerçekleştirdi. 150 kişilik ekip filmin çekimlerinde ve prodüksiyonunda yer aldı. Çocuk oyuncu Çınar Özer dışındaki tüm oyuncular Koyuncu Grup çalışanlarından oluştu.
EROL BARIŞ: “TRAFİK GÜVENLİĞİNE KATKI EN TEMEL HEDEFLERİMİZDEN BİRİ”
Otomotiv, akaryakıt ve araç muayene sektörlerinde faaliyet göstermelerinden dolayı trafik güvenliğini ön planda tuttuklarını belirten Koyuncu Grup Kurumsal İletişim Yöneticisi Erol Barış, bu konudaki sosyal sorumluluk projelerini her zaman desteklediklerini belirtti. Bu reklam filmi ile de bilinçlenmeye dikkat çekmek istediklerini ifade eden Erol Barış şöyle devam etti: “Mayıs ayının ilk haftası çeşitli etkinliklerle kutlanan ‘Karayolu Trafik Haftası’ bizim için çok değerlidir. Her yıl faaliyet gösterdiğimiz illerde resmi kurumlarımızla işbirliği içerisinde etkinlikler gerçekleştiriyoruz. Bu yıl pandemiden dolayı etkinlik planlayamadık. Biz de dikkat çekici bir film ile trafikte olmanın ne kadar büyük bir sorumluluk olduğuna vurgu yapmak istedik. Filmimizde rolleri değiştirdik ve bir çocuğun masumiyetini trafiğin akışına emanet ettik. İstiyoruz ki araç kullanan herkes bu çocuğumuzu hep hatırlasın ve trafikte sorumlu davransın. İnsan hayatı çok değerli. Her fırsatta farkındalığı arttırmak için çaba gösterelim, hayatları kurtaralım.”
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.