Denizli-Aydın Otoyolu'nda 8 kişinin hayatını kaybettiği, 33 kişinin yaralandığı otobüs yangınıyla ilgili yürütülen soruşturmada korkunç bir detay daha ortaya çıktı. Bariyerlere çarptıktan sonra yanarak metal yığınına dönen otobüse dair çok yönlü soruşturma sürerken, adli ve idari incelemelerde ihmaller zinciri sıralanmaya başladı.
O ŞOFÖR 36 KEZ TRAFİK CEZASI ALMIŞ
Kazada hayatını kaybeden 50 yaşındaki otobüs şoförü Mustafa Fevzi Merdun'un geçmişte 1'i alkollü araç kullanmak olmak üzere tam 36 kez trafik cezası aldığı öğrenildi.

Trafik sicili kabarık çıkan şoförün Yapılan incelemelerde, Merdun'un geçmiş yıllarda 1 kez "alkollü araç kullanmak" suçundan işlem gördüğü, bunun yanı sıra hız ihlali, hatalı şerit değiştirme ve çalışma süresi ihlalleri gibi farklı maddelerden trafik cezası aldığı belirlendi.

OTOBÜS DEPOYA ÇEKİLDİ
Öte yandan yanan otobüsün enkazı yediemin deposuna çekildi. Denizli Cumhuriyet Başsavcılığınca kazaya ilişkin başlatılan soruşturma devam ediyor.
Kazada hayatını kaybedenlerin ortaya çıkan hikayeleri yürekleri dağlamıştı. Kazada eşi Civan Şen ve 9 aylık bebeği Eyüp Miraç Şen'i kaybeden yaralı anne Sevda Şen'in diğer büyük oğlunu kurtarmak için otobüsün camını kırarak aşağıya fırlattığı öğrenilmişti.
Gule Tayboğa ve kızı Fatma Kartal'ın mezar ziyareti için otobüse bindikleri, ancak ziyarete ulaşamadan hayatlarını kaybettikleri belirlenmişti. 16 Nisan'da evlenen Sami ve Merve Erik çiftinden Sami Erik yaralı olarak hastaneye kaldırılırken, Merve Erik hayatını kaybetmişti.
Kazada hayatını kaybeden Zehra Eyiol'un Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi (ALKÜ) ALTSO Turizm Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği Programı 2. sınıf öğrencisi olduğu, sınavlara ve mezuniyet törenine yetişmek amacıyla otobüste bulunduğu öğrenilmişti.