KONYA HABER
Konya
Açık
21°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,6276 %0.12
53,0764 %-0.01
9.866,47 % 0,09
BBN Haber Eğitim AYT'yi saniyelerle kaçırmıştı: Öğrenci ve görevli hakkında inceleme tamamlandı

AYT'yi saniyelerle kaçırmıştı: Öğrenci ve görevli hakkında inceleme tamamlandı

Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın (YKS) ikinci oturumu olan Alan Yeterlilik Testi'ne (AYT) saniyeler ile geç kalan öğrenci Rümeysa İşçi ve kapıdaki görevli hakkında inceleme tamamlandı. İncelemelerin sonucunda herhangi bir sorun tespit edilmediği ve görevliye yaptırım uygulanmayacağı belirtildi.

AYT'yi saniyelerle kaçırmıştı: Öğrenci ve görevli hakkında inceleme tamamlandı
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk

Karar verildi. Osmaniye’de geçen hafta AYT’yi kaçırmasıyla gündeme gelen öğrenci Rümeysa İşçi hakkında yapılan inceleme tamamlandı.

ADAY ÖĞRENCİ SINAV YERİNE ZAMANINDA GELMEDİĞİ TESPİT EDİLDİ

İncelemelerde, ÖSYM’nin belirlediği saatler çerçevesinde adayın sınav yerine zamanında yetişemediği ortaya çıktı.

Osmaniye'de AYT'yi saniyelerle kaçırmıştı! Öğrenci ve görevli hakkında inceleme tamamlandı

O GÖREVLİYE YAPTIRIM YOK

İlgili ekip tarafından yapılan kontrolün ardından herhangi bir sorun tespit edilmediği için görevli hakkında bir yaptırım uygulanmayacağı öğrenildi.

ÖĞRENCİ "YETİŞMİŞTİM" DİYEREK GÖREVLİYİ SUÇLAMIŞTI

Bu olayın ardından açıklamalarda bulunan Rümeysa İşçi, yetişmesine rağmen görevli tarafından içeri alınmadığını belirterek, "Yetişmiştim ve iki kapı da açıktı. Görevliler benim geldiğimi görünce kapıyı yüzüme kapattılar. 1 yıllık emeğim boşa gitti, tüm emeklerim birkaç saniyeyle çöp oldu" ifadelerini kullanmıştı.

Osmaniye'de AYT'yi saniyelerle kaçırmıştı! Öğrenci ve görevli hakkında inceleme tamamlandı
Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız