Karar verildi. Osmaniye’de geçen hafta AYT’yi kaçırmasıyla gündeme gelen öğrenci Rümeysa İşçi hakkında yapılan inceleme tamamlandı.
ADAY ÖĞRENCİ SINAV YERİNE ZAMANINDA GELMEDİĞİ TESPİT EDİLDİ
İncelemelerde, ÖSYM’nin belirlediği saatler çerçevesinde adayın sınav yerine zamanında yetişemediği ortaya çıktı.

O GÖREVLİYE YAPTIRIM YOK
İlgili ekip tarafından yapılan kontrolün ardından herhangi bir sorun tespit edilmediği için görevli hakkında bir yaptırım uygulanmayacağı öğrenildi.
ÖĞRENCİ "YETİŞMİŞTİM" DİYEREK GÖREVLİYİ SUÇLAMIŞTI
Bu olayın ardından açıklamalarda bulunan Rümeysa İşçi, yetişmesine rağmen görevli tarafından içeri alınmadığını belirterek, "Yetişmiştim ve iki kapı da açıktı. Görevliler benim geldiğimi görünce kapıyı yüzüme kapattılar. 1 yıllık emeğim boşa gitti, tüm emeklerim birkaç saniyeyle çöp oldu" ifadelerini kullanmıştı.
