Konya’da üniversite gençlerine yönelik eğitim desteği kapsamında ikinci taksit ödemelerinin ne zaman yatırılacağı merak ediliyor. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, ailesi Konya’da ikamet eden lisans düzeyindeki 30 bin öğrenciye eğitim desteğinde bulunmak için önemli bir projeyi başlatmıştı. Bu proje kapsamında ilk taksit olan 5 bin TL’lik tutar şubat sonu ve mart ayı başında öğrencilerin hesaplarına geçmişti. Şimdi ikinci ödeme için takvimler işlemeye başladı.
Konya Büyükşehir Belediyesi olarak öğrencilerin fırsat eşitliği içinde yetişmesi için tüm imkânları seferber ettiklerini belirten Başkan Altay, gençlerin hayallerine ulaşabilmeleri amacıyla eğitime verdikleri desteği bir görev değil, gönülden bir sorumluluk olarak gördüklerini ifade etti.

LİSANS DÜZEYİNDEKİ 30 BİN ÖĞRENCİYE EĞİTİM DESTEĞİ
Başkan Altay, binlerce yıllık medeniyetin mirasını yarınlara taşıyacak gençleri eğitim hayatlarında desteklemeye devam edeceklerini belirterek, “Bildiğiniz gibi, ilkokul 1’den lise son sınıfa kadar olan öğrencilerimiz ile üniversiteye hazırlanan gençlerimize eğitim desteğinde bulunuyoruz. Şimdi ise, bunlara ilave olarak; ailesi Konya’da ikamet eden lisans düzeyindeki 30 bin öğrencimize eğitim desteğinde bulunacak olmanın mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.
“GENÇLERİN YANINDA OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ”
Gençlerin hayallerine giden yolda yanlarında olmaktan büyük mutluluk duyduklarını vurgulayan Başkan Altay, “Burs desteğimizin tüm öğrencilerimize hayırlı olmasını diliyorum. Konya Büyükşehir Belediyesi olarak bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da ülkemizin geleceği olan gençlerimizin yanında olmaya devam edeceğiz. Rabbim tüm gençlerimizin yolunu açık, istikbalini parlak eylesin” ifadelerini kullandı.
Konya Büyükşehir Belediyesinin bu destek kapsamındaki ikinci taksit ödemelerini bayramdan sonra gerçekleştirmesi bekleniyor.