Konya Meram TCDD Garı’nın otoparkı güvenlik gerekçesiyle araç girişine kapatılmıştı. Tren yolcuları, çalışanlar ve civardaki okullar için bu otoparkta park yapan araç sahipleri, otopark kapatılınca çözümü mahalle sokaklarında bulmuştu. Yeni düzenleme yapılan otopark KONPARK'ın bünyesi altına girerek ücretli hale getirildi. Aylık olarak abonman tarifesinin de geçerliği olduğu otopark, müşterilerinden 1700 TL ücret alıyor.

OTOPARK ÜCRETLERİ
0-1 Saate Kadar: 35 TL
0-2 Saate Kadar: 60 TL
0-4 Saate Kadar: 80 TL
0-8 Saate Kadar: 90 TL
24 Saate Kadar: 140 TL
Otopark Aylık Abonman: 1700 TL

KONPARK BÜNYESİNE KATILDI
Konya Büyükşehir Belediyesi tepkiler üzerine harekete geçip çözüm için ilk adımı attı. Meram Garı’nın geçici olarak kapalı olduğu bu dönemde otoparkla ilgili de köklü çözümler üretmeyi hedefleyen belediye KONPARK gişesi ile işe başladı. Daha önce ücretsiz olan otopark ücretli hale getirilip güvenlik ve diğer zafiyetlerin giderilmesiyle birlikte yeniden açılarak hizmete girmiş girdi.
