Yayınlanma:
En çok Konyalılar kullandı
Dijital yatırımlarını her geçen gün artırarak tüketicilere tam kapsamlı hizmet sağlayan Enerya Enerji, abonelerin işlemlerini hızlı ve konforlu yapması için hayata geçirdiği online kanalları ile dikkat çekiyor
Online işlemlerin daha yaygın ve yoğun bir şekilde kullanılmaya başlandığı 2019 yılından bu yana online işlemlerde 234.843 başvuru alınırken, online kanalları en çok tercih eden il Konya oldu. Online kanallardan gerçekleştirilen işlemlerin %35’i Konya’dan yapılırken, ikinci sırada Denizli yer aldı. Denizli’de işlemlerin %27’si online kanallar üzerinden gerçekleştirildi. Hayata geçirilen dijital uygulamalar ile müşteri memnuniyeti ise %80’in üzerine çıktı. Çağrı Merkezi’ni en çok tercih eden şehir Denizli olurken, Nevşehir aboneleri ise en çok Müşteri Hizmetleri Ofisi’ni tercih etti.
Ekonomi
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.