KONYA HABER
Konya
Parçalı bulutlu
21°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
41,3152 %0,24
48,6610 %0,45
4.838,76 % -0,38
Ara
BBN Haber Ekonomi Perakende sektörü pandeminin izlerini siliyor

Perakende sektörü pandeminin izlerini siliyor

"Yılın ilk 5 ayında, 2021 yılındaki işimizi yaptık"

Okunma Süresi: 2 dk

 ECCO Türkiye Genel Müdürü Deniz Erda, perakende sektörünün 2022 yılında geçtiğimiz yıla göre çok iyi başladıklarını belirterek, “Türkiye bu yılın ilk 5 ayında turist yoğunluğu kaynaklı perakende sektöründe ciddi ivme yakaladı. 2021 yılı bizim en iyi yılımızdı ama 2022 yılı ilk 5 ayda, 2021 yılındaki işimizi yaptık. Türkiye'de perakende ve servis olarak Avrupa'dan çok iyi durumdayız” dedi.

100 farklı ülkede satış noktası bulunan ve 60 farklı ülkeden 21 bin 400 çalışanı bulunan Danimarkalı ayakkabı markası ECCO'nun Türkiye Genel Müdürü Deniz Erda, perakende sektörünü değerlendirdi. Türkiye'nin Avrupa'ya kıyasla perakende ve servis hizmeti olarak iyi durumda olduğunu belirten Erda, “2021 yılı bizim en iyi yılımızdı ama 2022 yılı ilk 5 ayda, 2021 yılındaki işimizi yaptık. Türkiye'de perakende ve servis olarak Avrupa'dan çok iyi durumdayız. Bu sistemi diğer ülkelerde olan mağazalarımızda da uygulamaya çalışıyoruz” dedi.

“Türkiye’de perakende ve servis olarak Avrupa'dan çok iyi durumdayız”
Türkiye'de 2022 yılında ekonominin kötü gittiği düşünülebilir olsa da perakende sektörünün iyi gittiğini ifade eden Deniz Erda, “Kendi rakamlarımıza konuşuyorum ama genel olarak baktığınızda iyi gidiyor. Yurt dışında ise bölgesel olarak değişiyor. Genel olarak bakıldığında dünya enflasyonla karşılaşırken işlerde olumsuz etki oluşturuyor. Türkiye genelinde baktığımız zaman turist anlamında ivme yakaladığı için başarılı grafik çiziyor. Biz marka olarak büyümeye devam ediyoruz. 2014’de 4 mağaza ile başladığımız serüvenimiz bugün 18 mağazaya ulaştı. Sistemimizi diğer ülkelerde olan mağazalarımızda da uygulamaya çalışıyoruz” şeklinde konuştu.
(UGR-MFA-E)

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *