KONYA HABER
Konya
Açık
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
KONYA
00:00:00
Güneş vaktine kalan
Ara
BBN Haber Ekonomi THY üst üste 6. kez Türkiye'nin "En Değerli Markası"

THY üst üste 6. kez Türkiye'nin "En Değerli Markası"

Türk Hava Yolları (THY), "Türkiye’nin En Değerli Markaları" araştırmasında 2018, 2019, 2020, 2021 ve 2022'de olduğu gibi bu yıl da ilk sırada yer aldı.

Okunma Süresi: 2 dk

THY Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamaya göre, uluslararası lider marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'ın 2023 yılı "TURKEY100 - Türkiye’nin En Değerli Markaları" araştırması tamamlandı.

Bu yıl da listede ilk sırayı 2018, 2019, 2020, 2021 ve 2022'de olduğu gibi THY aldı.

THY, 2022 yılında 1,6 milyar dolar olan değerini yüzde 26 artırma başarısı gösterip 2,02 milyar dolar değere ulaştı. Üst üste altıncı kez bu unvana layık görülen bayrak taşıyıcı hava yolu zirvedeki yerini de perçinledi.

"Yüksekten uçuşumuzu sürdüreceğiz"

Açıklamada görüşlerine yer verilen THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, şirketin üst üste altıncı kez Türkiye'nin "En Değerli Markası" olmasından gurur duyduklarını belirtti.

Bolat, 90 yıl önce kurdukları hayal kapsamında "Türkiye'nin kanatları" olan markalarını daha nice başarılarla buluşturmaya devam edeceklerini söyleyerek, "Mavi gökyüzünde olduğu gibi markalar liginde de yüksekten uçuşumuzu sürdüreceğiz. Bu başarıda pay sahibi olan tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.

Her yıl dünyanın en büyük 5 bin markasını değerlendiriyor

Bağımsız marka değerleme ve danışmanlık şirketi olan Brand Finance, 1996 yılından beri pazarlama ile finans arasında köprü kurma amacını taşıyor.

Yirmi yıldan daha uzun bir süredir markaların finansal değerini hesaplayan şirket, her yıl dünyanın en büyük 5 bin markasını değerlendiriyor, markaları ülke ve sektör bazında sıralayarak kamuoyu ile bu bilgileri paylaşıyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *