Konya'da bir ilçe daha doğal gaza kavuşuyor. Halkapınar Belediye Başkanı Mehmet Vardar, seçim döneminde vatandaşlara verilen önemli vaatlerden biri olan doğal gaz projesinin hayata geçirilmesinden dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

SEÇİM DÖNEMİNDE SÖZ VERİLMİŞTİ
Başkan Mehmet Vardar, ilçeye doğalgazın kazandırılmasıyla birlikte Halkapınar’ın daha konforlu, daha temiz ve daha modern bir yaşam standardına kavuşacağını belirterek, seçim döneminde verdikleri sözleri birer birer yerine getirdiklerini ifade etti. Doğalgaz çalışmalarının başlamasının ilçe adına tarihi bir adım olduğunu vurgulayan Mehmet Vardar, “Hemşehrilerimize verdiğimiz sözü tutmanın gururunu yaşıyoruz. İlçemize hayırlı olsun.” dedi. Başkan Mehmet Vardar, projenin hayata geçirilmesinde emeği geçen kurum ve yetkililere teşekkür ederek, doğalgazın Halkapınar’a bereket, kolaylık ve ekonomik katkı sağlamasını temenni etti. Halkapınar’da yeni bir dönemin başlangıcı olarak değerlendirilen doğalgaz yatırımı, ilçe halkı tarafından da memnuniyetle karşılandı.