KONYA HABER
Konya
Açık
25°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,6314 %0.12
53,2971 %0.42
10.006,29 % 1,51
BBN Haber Konya Haber Meram 9 günlük tatili huzur içinde geçirdi: Kavuş'tan teşekkür

Meram 9 günlük tatili huzur içinde geçirdi: Kavuş'tan teşekkür

Meram'ın 9 gün gibi uzun bir bayram tatilini huzur içinde geçirmiş olmasından duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Kavuş, personele teşekkür etti

Meram 9 günlük tatili huzur içinde geçirdi: Kavuş'tan teşekkür
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 3 dk

Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, Kurban Bayramı sonrası ilk iş gününde personeli ve Meram Muhtarları ile bir araya gelerek bayramlarını kutladı. İlçenin, 9 gün gibi uzun bir bayram tatilini huzur içinde geçirmiş olmasından duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Kavuş, bu başarıyı yakalamak adına özveri ve gayretle çalışan tüm personeline teşekkür etti.

Meram Belediyesi, 9 gün süren Kurban Bayramı tatilinin ardından mesaiye bayramlaşarak başladı. Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, önce Arif Bilge Tesislerinde görev yapan personeliyle ardından da Meram Muhtarları ve Meram Belediyesi Hizmet Binasında çalışan personeliyle bir araya gelerek bayramlarını kutladı. Başkan Kavuş, bayramlaşma programlarında ayrıca hem bayram süresince yürütülen çalışmaları değerlendirdi hem de özveriyle görev yapan personele ve muhtarlara teşekkür etti.

İLK BAYRAMLAŞMA ARİF BİLGE TESİSLERİ’NDE

Bayramlaşma programının ilk adresi Meram Belediyesi Arif Bilge Tesisleri oldu. Başkan Mustafa Kavuş, burada belediye personeliyle bir araya gelerek çalışanların Kurban Bayramı’nı kutladı. Bayram boyunca ilçe genelinde vatandaşların huzurlu, güvenli ve sorunsuz bir bayram geçirebilmesi adına 750 den fazla personelin görev başında olduğunu hatırlatan Başkan Kavuş, gösterdikleri fedakârlık ve özveri dolayısıyla tüm çalışanlara teşekkür etti. Belediyecilik hizmetlerinin yalnızca mesai saatleriyle sınırlı olmadığını vurgulayan Başkan Kavuş, vatandaş memnuniyetinin her zaman öncelikleri olduğunu belirterek, ekip ruhu içerisinde yürütülen çalışmalar sayesinde bayram sürecinin başarılı bir şekilde tamamlandığını ifade etti. Personelin aileleriyle birlikte daha nice bayramlara sağlık, huzur ve mutluluk içerisinde ulaşmasını temenni eden Başkan Kavuş, Meram Belediyesinin başarısının çalışanların gayretiyle her geçen gün daha da büyüdüğünü söyledi.

MUHTARLARLA BAYRAMLAŞMADA TEŞEKKÜR VE VEFA MESAJI

Başkan Mustafa Kavuş, daha sonra Meram muhtarlarıyla bayramlaşma programında bir araya geldi. İlçe genelinde vatandaşların taleplerinin hızlı şekilde karşılanması ve bayram süresince hizmetlerin aksamadan sürdürülmesi adına belediye ekipleriyle muhtarların önemli bir koordinasyon içerisinde çalıştığını belirten Başkan Kavuş, bu iş birliğinin olumlu sonuçlarını gördüklerini ifade etti. Dokuz günlük uzun bayram tatili boyunca belediye olarak büyük bir gayret ve özveri ortaya koyduklarını kaydeden Başkan Kavuş, birkaç küçük talep dışında önemli bir şikâyet alınmamasının memnuniyet verici olduğunu söyledi. Bu başarıda muhtarların katkısının büyük olduğunu vurgulayan Başkan Kavuş, mahallelerde vatandaşlarla belediye arasında güçlü bir köprü görevi üstlenen tüm muhtarlara teşekkür ederek bayramlarını kutladı. Konuşmasında kısa süre önce hayatını kaybeden Çomaklar Mahallesi Muhtarı Kazım Çiçekli’yi de anan Başkan Kavuş, merhuma Allah’tan rahmet, ailesi ve yakınlarına sabır dileklerini iletti.

“MERAM BÜYÜK VE GÜÇLÜ BİR AİLEDİR”

Bayramlaşma programının son bölümünde Meram Belediyesi Hizmet Binasında personeliyle buluşan Başkan Mustafa Kavuş, burada da çalışanların Kurban Bayramı’nı kutladı. Bayram süresince görev yapan mesai arkadaşlarına teşekkür eden Başkan Kavuş, Meram Belediyesinin yıllar içerisinde güçlü bir kurum kültürü oluşturduğunu ve bunun temelinde birlik, dayanışma ve fedakârlığın bulunduğunu söyledi. Meram’ın büyük bir aile olduğunu belirten Başkan Kavuş, çalışanların bu anlayışı sahaya yansıttığını ve vatandaşlara hizmet noktasında örnek bir belediyecilik anlayışı sergilediğini ifade etti. Belediyenin bugün geldiği noktada personelin emeğinin ve gayretinin büyük pay sahibi olduğunu dile getiren Başkan Kavuş, tüm çalışanlara özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederek başarılarının devamını diledi.

Bayramlaşma programı, Başkan Kavuş’un belediye hizmet binasında personelle tek tek bayramlaşmasıyla sona erdi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız