KONYA HABER
Konya
Açık
19°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,4828 %0.03
53,0592 %-0.17
10.036,53 % -1,97
BBN Haber Konya Spor Selçuklu'da şampiyonlar madalyalarını Konyaspor kaptanının elinden aldı

Selçuklu'da şampiyonlar madalyalarını Konyaspor kaptanının elinden aldı

Selçuklu Belediyesi tarafından düzenlenen Ortaokullar arası Futbol Turnuvasında Ahmet Hazım Uluşahin İmam hatip Ortaokulu Şampiyon oldu.

Selçuklu'da şampiyonlar madalyalarını Konyaspor kaptanının elinden aldı
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 2 dk

Selçuklu Belediyesi tarafından gençlerin spora teşvik edilmesi, takım ruhunun geliştirilmesi ve sportif rekabetin centilmenlik çerçevesinde yaşatılması amacıyla düzenlenen Ortaokullar Arası Futbol Turnuvası, final müsabakaları ve ödül töreniyle sona erdi. 24 okuldan 360 öğrencinin forma giydiği turnuvada, 5 köy okulunun da yer alması organizasyona ayrı bir anlam kattı. Haftalar boyunca büyük bir heyecana sahne olan turnuva, farklı mahallelerden ve kırsal bölgelerden gelen öğrencileri sporun birleştirici gücü etrafında buluşturdu.

Final karşılaşmasında Ahmet Hazım Uluşahin İmam Hatip Ortaokulu ile Borsa İstanbul Ortaokulu karşı karşıya geldi. Normal süresi golsüz eşitlikle tamamlanan mücadelede penaltı atışlarında rakibine üstünlük sağlayan Ahmet Hazım Uluşahin İmam Hatip Ortaokulu şampiyonluğa ulaşırken, Borsa İstanbul Ortaokulu turnuvayı ikinci sırada tamamladı. Üçüncülük maçında ise Hoca Ahmet Yesevi Ortaokulu rakibini mağlup ederek üçüncülük kupasının sahibi oldu. 

KUPA VE MADALYALAR PROTOKOL ÜYELERİ TARAFINDAN TAKDİM EDİLDİ

Selçuklu Belediyesi Sentetik Çim Saha'da gerçekleştirilen ödül törenine Konya Gençlik ve Spor İl Müdürü Muzaffer Çintimar, Selçuklu Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Çakar, Konya Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Başkanı Remzi Ay, Spor Hizmetleri Müdürü Mustafa Koç, Selçuklu Belediyespor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Ali Kolay ile Konyaspor'un başarılı savunma oyuncusu Adil Demirbağ katıldı. Protokol üyeleri tarafından dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları takdim edilirken, sporcuların yaşadığı sevinç ve heyecan organizasyona renk kattı.

PEKYATIRMACI: "SPORUN BİRLEŞTİRİCİ GÜCÜYLE ÇOCUKLARIMIZIN GELECEĞİNE YATIRIM YAPIYORUZ"

Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, organizasyonun gençlerin gelişimine önemli katkılar sunduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı: "Selçuklu Belediyesi olarak çocuklarımızın sporla büyümesini, takım ruhunu öğrenmesini ve sağlıklı bireyler olarak yetişmesini önemsiyoruz. Bu yıl 24 okulumuzdan 360 öğrencimizin mücadele ettiği turnuvamızda 5 köy okulumuzun da yer alması bizler için ayrıca mutluluk verici oldu. Sporun kapsayıcı ve birleştirici yönünü hep birlikte yaşadık. Turnuvaya katılan tüm okullarımıza, öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve antrenörlerimize teşekkür ediyor, centilmence ortaya koydukları mücadeleden dolayı her bir sporcumuzu kutluyorum. Şampiyon Ahmet Hazım Uluşahin İmam Hatip Ortaokulu'nu, ikinci olan Borsa İstanbul Ortaokulu'nu ve üçüncü olan Hoca Ahmet Yesevi Ortaokulu'nu tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum."

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız