KONYA HABER
Konya
Açık
23°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,6600 %0.12
53,1528 %0.09
10.022,75 % 1,67
BBN Haber Yaşam Trafik uygulamasına takılınca polise erik ikram etti: Sebebi sonra anlaşıldı

Trafik uygulamasına takılınca polise erik ikram etti: Sebebi sonra anlaşıldı

Tokat’ın Erbaa ilçesinde motosiklet sürücüsü Hanife Kurt, ehliyetini aldıktan bir gün sonra ilk kez trafik uygulamasına denk geldi. Denetimde yaşanan samimi anlar hem polis ekiplerini hem çevredeki vatandaşları gülümsetti.

Trafik uygulamasına takılınca polise erik ikram etti: Sebebi sonra anlaşıldı
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 1 dk

Erbaa İlçe Emniyet Müdürlüğü trafik ekipleri tarafından Cumhuriyet Meydanı’nda yapılan motosiklet denetimleri sırasında kontrol noktasına gelen Hanife Kurt’un heyecanı ve mutluluğu dikkat çekti.

Gazetecilere konuşan Kurt, kısa süre önce motosiklet ehliyeti aldığını belirterek daha önce ehliyetsiz araç kullandığı için yüksek miktarda ceza ödediğini söyledi. Kurt, "İlk defa ehliyet aldım, çok mutluyum. Daha önce ehliyetsizlikten 40 bin TL ceza yemiştim. Artık korkmuyorum, çok güzel bir şey" dedi.

Hanife Kurt, denetim sonrası görev yapan polis ekiplerine erik ikram etti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız