Konya Büyükşehir Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren Afet Koordinasyon Merkezi (AKOM), şehir içi trafiğini ilgilendiren kritik bir duyuru yapmıştı. Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı 1’inci Etap Yapım çalışmaları kapsamında, Şehit Burak Aydoğan Caddesi ile Şehit Bayram Olgun Caddesi kavşak kesişimi, bugün trafiğe kapatıldı. Kapanan kavşak bağlantısının ardından Adliye - Şehir Hastanesi ve Antalya Çevre Yolu'na ulaşmak isteyen vatandaşlar büyük bir keşmekeş ile karşılaştı.

YOL KAPANDI UYARIYI KİMSE DİKKATE ALMADI
Konyalılara günler öncesinde yolun kapatılacağını belirten yetkililer levhalara dikkat edilmesini istedi. Bugün sabah saatlerinde aynı anda çok sayıda sürücünün yüklendiği Ereğli Yolu adeta felç oldu. Sürücülerin yanına bir de askeri araçlar eklenince keşmekeş yaşandı.

YOL 30 GÜN KAPALI KALACAK
Yol kapatma duyurusunda, "Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı’nın ikinci etabı Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından hızla yürütülüyor. Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı 1’inci Etap Yapım çalışmaları kapsamında, Şehit Burak Aydoğan Caddesi ile Şehit Bayram Olgun Caddesi kavşak kesişimi, 22 Haziran 2026 tarihinden itibaren 30 gün süreyle araç trafiğine kapatılacak. Sürücülerden ise trafik işaret ve yönlendirme tabelalarını takip etmeleri rica edildi" ifadelerine yer verildi.