Yusuf İzzettin Horasanlı İlkokulunda 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrenciler karne heyecanı yaşadı. Düzenlenen karne töreninde öğrenciler, bir yıl boyunca gösterdikleri emeklerin karşılığını almanın mutluluğunu yaşarken, öğretmenler ve veliler de bu sevince ortak oldu.
Karne dağıtım törenine Okul Müdürü Ali Menteş ile Sınıf Öğretmeni Ayşe Tuğ katılarak öğrencilerin mutluluğunu paylaştı. Öğrencilere karnelerini takdim eden Okul Müdürü Ali Menteş, yaptığı konuşmada öğrencileri yıl boyunca gösterdikleri azim ve başarılarından dolayı tebrik etti. Yaz tatilinin sadece dinlenme dönemi değil, aynı zamanda kitap okuyarak, sosyal ve sportif etkinliklere katılarak kişisel gelişimi destekleme fırsatı olduğunu belirten Menteş, öğretmenlere özverili çalışmaları, velilere ise eğitim sürecine verdikleri destek dolayısıyla teşekkür etti.

YAZ TATİLİNDE KALİTELİ ZAMAN GEÇİRİN
Sınıf Öğretmeni Ayşe Tuğ da öğrencilerine iyi tatiller dileyerek, tatil boyunca kitap okumayı ihmal etmemelerini, aileleriyle kaliteli zaman geçirmelerini ve yeni eğitim öğretim yılına dinlenmiş, mutlu ve istekli bir şekilde başlamalarını temenni etti.
Karne töreni, öğrencilerin öğretmenleriyle hatıra fotoğrafları çektirmesi ve yaz tatili heyecanını paylaşmasıyla sona erdi.