KONYA HABER
Konya
Açık
25°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,6314 %0.12
53,2971 %0.42
10.006,29 % 1,51
BBN Haber Konya Spor Konyaspor’da Kazeem Olaigbe muamması yaşanıyor

Konyaspor’da Kazeem Olaigbe muamması yaşanıyor

Konyaspor’da Kazeem Olaigbe konusunda yaşanan belirsizlik can sıkıyor. Bonservisinin yarısı için 3,5 milyon euro ödendi mi? Oyuncu neden takipten çıktı

Konyaspor’da Kazeem Olaigbe muamması yaşanıyor
KAYNAK: Olcay Kurt
Okunma Süresi: 2 dk

Konyaspor’da yeni sezon transfer çalışmalarına bu hafta start verilmesi beklenirken takımda bazı oyuncuların ayrılık ateşini yaktığı gözlemleniyor. Sezonun son haftalarında performansı dibe vuran ve sağbekteki yerini stoper orijinli Uğurcan Yazğılı’ya kaptıran Andzouana’nın yönetime ayrılık talebinde bulunmasının ardından bu kez de Kazeem Olaigbe’den şok bir hareket geldi. Belçikalı genç oyuncu sosyal medya hesaplarından Konyaspor’u takipten çıktı. Olaigbe’nin bu hareketi “ayrılık” olarak yorumlanırken Konyaspor yönetiminin bu oyuncu ile ilgili yaşanan gelişmelere sessiz kalması dikkat çekiyor.

BONSERVİSİ İÇİN NE KADAR ÖDENDİ?

Ara transfer döneminde Umut Nayir’in Trabzonspor’a transferi karşılığında Bordo-mavili kulüpten Rayyan Baniya ile birlikte transfer edilen Olaigbe’nin bonservisinin yüzde 50’si Konyaspor’a geçti. Trabzonspor KAP’a yaptığı resmi açıklamada bu transfer için Konyaspor’dan 3,5 milyon Euro alınacağını açıkladı. Konyaspor cephesinden ise resmi açıklama gelmese de kulübe yakın gazeteciler aracılığıyla bu açıklama yalanlandı. Transferin çok cüz’i bir rakama bitirildiği belirtildi.

KONYASPOR CAMİASI AÇIKLAMA BEKLİYOR

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan’ın geçtiğimiz günlerde yaptığı "Kazeem Olaigbe Konyaspor'da devam edecek ve geri dönüşü yok. Opsiyon zorunlu hale geliyor. 3,5 milyon Euro bedelle yüzde 50'si artık Konyaspor'da" açıklamaları da sıcaklığını koruyor. Bu yüzden Olaigbe konusunda Konyaspor kamuoyunu tatmin edecek açıklamalar beklenirken performansı ile beklentilerin çok uzağında kalan Belçikalı oyuncun geleceği de merakla bekleniyor. 
 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız