Konyaspor’da yeni sezon transfer çalışmalarına bu hafta start verilmesi beklenirken takımda bazı oyuncuların ayrılık ateşini yaktığı gözlemleniyor. Sezonun son haftalarında performansı dibe vuran ve sağbekteki yerini stoper orijinli Uğurcan Yazğılı’ya kaptıran Andzouana’nın yönetime ayrılık talebinde bulunmasının ardından bu kez de Kazeem Olaigbe’den şok bir hareket geldi. Belçikalı genç oyuncu sosyal medya hesaplarından Konyaspor’u takipten çıktı. Olaigbe’nin bu hareketi “ayrılık” olarak yorumlanırken Konyaspor yönetiminin bu oyuncu ile ilgili yaşanan gelişmelere sessiz kalması dikkat çekiyor.

BONSERVİSİ İÇİN NE KADAR ÖDENDİ?
Ara transfer döneminde Umut Nayir’in Trabzonspor’a transferi karşılığında Bordo-mavili kulüpten Rayyan Baniya ile birlikte transfer edilen Olaigbe’nin bonservisinin yüzde 50’si Konyaspor’a geçti. Trabzonspor KAP’a yaptığı resmi açıklamada bu transfer için Konyaspor’dan 3,5 milyon Euro alınacağını açıkladı. Konyaspor cephesinden ise resmi açıklama gelmese de kulübe yakın gazeteciler aracılığıyla bu açıklama yalanlandı. Transferin çok cüz’i bir rakama bitirildiği belirtildi.
KONYASPOR CAMİASI AÇIKLAMA BEKLİYOR
Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan’ın geçtiğimiz günlerde yaptığı "Kazeem Olaigbe Konyaspor'da devam edecek ve geri dönüşü yok. Opsiyon zorunlu hale geliyor. 3,5 milyon Euro bedelle yüzde 50'si artık Konyaspor'da" açıklamaları da sıcaklığını koruyor. Bu yüzden Olaigbe konusunda Konyaspor kamuoyunu tatmin edecek açıklamalar beklenirken performansı ile beklentilerin çok uzağında kalan Belçikalı oyuncun geleceği de merakla bekleniyor.