Konya’da DMD Kas Hastalığı ile savaşan minik Yiğit Elma için toplanan bağışlarda önemli aşama kaydedildi. Valilik onayı ile DMD (Duchenne Musküler Distrofi) kas hastası Yiğit Elma için başlatılan kampanya umut verdi.

DUBAİ’YE UĞURLANDI
Kampanyada hedeflenen seviyeye yaklaşmasının ardından, tedavi sürecinin başlatılması için gerekli tetkik ve resmi işlemler kapsamında Yiğit Elma ile ailesi Dubai'ye uğurlandı.

Dubai'de gerçekleştirilecek sağlık değerlendirmeleri ve ön tetkiklerin ardından Yiğit Elma'nın tedavi sürecine ilişkin planlama yapılacağı öğrenildi. Ailenin, uzman sağlık ekipleriyle gerçekleştirilecek görüşmeler ve gerekli tıbbi işlemler için bir süre Dubai'de kalacağı belirtildi. Yiğit Elma'nın tedavi yolculuğu, kampanyaya destek veren binlerce vatandaş için de umut dolu bir gelişme olurken, ailesi süreç boyunca destek veren tüm hayırseverlere teşekkür etti. Temenniler ise Yiğit'in tedavisinin başarıyla tamamlanarak sağlığına kavuşması yönünde kampanyasıda devam ediyor.
