KONYA HABER
Konya
Açık
26°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,5029 %0.05
52,7889 %-0.28
9.892,09 % -1,51
BBN Haber Yaşam Konya'daki görme engelliler kampları kurdu: Gölcük'te muhteşem buluşma

Konya'daki görme engelliler kampları kurdu: Gölcük'te muhteşem buluşma

Görmeyenleri Koruma Derneği Konya Şubesi tarafından düzenlenen geleneksel çadır kampının 13.'ncüsü Yalıhüyük ilçesi Gölcük Yaylasında başladı.

Konya'daki görme engelliler kampları kurdu: Gölcük'te muhteşem buluşma
KAYNAK: İHA
Okunma Süresi: 2 dk

Konya'da görme engelli vatandaşların yaylada çadır kampı başladı. İki yıllık aranın ardından yeniden gerçekleştirilen kamp kapsamında yaklaşık 50 görme engelli vatandaş bir hafta boyunca doğada misafir edilecek. Görmeyenleri Koruma Derneği Konya Şubesi Başkanı Aşır Özcan, kampın 23 ve 30 Haziran tarihleri arasında düzenlendiğini belirtti. 

Özcan, "Gölcük Yaylası’na 50 görme engelli kardeşimizi getirdik. Görme engelli çadır kampını kurduk. Selçuklu Belediyemizin destekleriyle Konya Büyükşehir Belediyesi, Yalıhüyük, Bozkır ve Ahırlı Belediyelerimizin destekleriyle çadır kampımızı kurduk. Görme engelli kardeşlerimizin toplumsal yaşama eşit ve tam katılımlarını kolaylaştırmak, onların motor becerilerini geliştirmek amacıyla böyle bir etkinliği her yıl yapıyoruz. Bu yıl derneğimiz çadır kampımızın 13’sünü gerçekleştiriyor. 2 yıldan beri yapamamıştık orman yasakları nedeniyle. Ancak bu yıl, arada bir boşluk bulduk. 1 Temmuz'dan itibaren orman yasağı geliyor. O nedenle 30 Haziran'a kadar burada çadır kampımızı devam ettireceğiz" dedi.


Kampa katılan görme engelli bireyler ve yakınları sağlanan imkanlardan dolayı memnuniyetlerini dile getirdi. Doğuştan görme engelli dernek üyesi Mustafa Oğuz, uzun zamandır bu kampı beklediklerini belirterek fırsatı sunan dernek yönetimine ve belediyelere teşekkür etti. Dernek üyelerinden Fatmanur Hanır ve Yusuf Mert de sunulan imkanların kendilerini çok mutlu ettiğini ifade ederek memnuniyetlerini belirtti. Kampa ilk kez katılan Rukiye Nur ise kendisi için bu kampın çok farklı ve güzel bir deneyim olduğunu ifade etti. Derneğe 2011 yılından beri üye olduklarını belirten Fatma Korkmaz ise görme engelli eşiyle birlikte her yıl çadır kampına katıldıklarını söyledi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız