KONYA HABER
Konya
Açık
25°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,6295 %0.12
53,2902 %0.41
9.913,53 % 0,57
BBN Haber Konya Spor Konya'da ödüllü futbol turnuvası: 90 bin lira dağıtılacak

Konya'da ödüllü futbol turnuvası: 90 bin lira dağıtılacak

Konya'da ödüllü futbol turnuvası başlıyor. Selçuklu Belediyesi öncülüğündeki organizasyonda dereceye giren takımlara 90 bin lira tutarındaki ödüller dağıtılacak

Konya'da ödüllü futbol turnuvası: 90 bin lira dağıtılacak
KAYNAK: Haber Merkezi
Okunma Süresi: 2 dk

Selçuklu Belediyesi ve Selçuklu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen “Selçuklu Belediyesi Ortaokullar Arası Futbol Turnuvası”, Selçuklu Belediyesi Sentetik Çim Sahası’nda oynanan müsabakalarla başladı.

Çocukların fiziksel, sosyal ve sportif gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla geleneksel olarak düzenlenen turnuvada bu yıl Selçuklu ilçesindeki 19 merkez okul ve 5 taşra okulundan olmak üzere toplam 24 ortaokul mücadele ediyor. Turnuvada toplam 360 öğrenci forma giyerken, organizasyon grup müsabakalarının ardından eleme usulü karşılaşmalarla devam edecek.

Selçuklu Belediyesi tarafından amatör futbola kazandırılan FIFA standartlarındaki Selçuklu Belediyesi Sentetik Çim Sahası’nda gerçekleştirilen turnuvanın ilk gününde oynanan müsabakalarda öğrenciler hem sportif yeteneklerini sergileme fırsatı buldu hem de dostluk, kardeşlik ve fair play ruhunu sahaya yansıttı. Yaklaşık 3 hafta  sürecek organizasyonda öğrenciler kıyasıya mücadele ederken izleyenlere de heyecan dolu anlar yaşatacak.

“SPORLA BÜYÜYEN NESİLLER İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYORUZ”

Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, turnuvaya katılan tüm öğrencilere ve okullara başarılar dileyerek şu ifadeleri kullandı: “Çocuklarımızın gelişimine katkı sağlamak, onları sporla buluşturmak ve okullarımız arasında dostluk bağlarını güçlendirmek amacıyla geleneksel hale getirdiğimiz Ortaokullar Arası Futbol Turnuvamızı bu yıl da başlatmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Turnuvamıza 19 merkez okul ve 5 taşra okulumuz olmak üzere toplam 24 okulumuzdan 360 öğrencimiz katılıyor. Öğrencilerimizin sportif etkinlik saatlerini verimli bir şekilde değerlendirmelerine imkan sunarken, aynı zamanda takım ruhunu, paylaşmayı ve fair play anlayışını öğrenmelerine katkı sağlıyoruz. Turnuva boyunca mücadele edecek tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve okul idarecilerimize teşekkür ediyor, başarılar diliyorum.”

DERECEYE GİRECEK TAKIMLARA 90 BİN TL ÖDÜL

Turnuva sonunda dereceye giren okullara toplam 90 bin TL ödül verilecek. Organizasyonda birinci olan takıma toplam 30 bin TL, ikinci olan takıma toplam 25 bin TL, üçüncü olan toplam 20 bin TL, dördüncü olan takım ise toplam 15 bin TL ödülün sahibi olacak.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız